برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو در ایلام

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
کشف ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو در ایلام

صدا و سیما/ فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۴، سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو دستگیر و به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت لوازم خودرو‌های سواری پارک شده، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۴ قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌های سواری شخصی‌ای که در کوچه‌های خلوت قرار داشت، در فرصت مناسبی درب را تخریب و محتویات داخل و صندوق عقب خودرو از قبیل ابزار و وسایل، محتویات و ... آن را به سرقت می‌برد.
این مقام انتظامی در ادامه اضافه کرد: مأموران کلانتری ۱۴ با بررسی دوربین‌های مدار بسته محل‌های جرم، در نهایت هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.
وی یادآور شد: بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه وی در یکی از محلات مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و با بازرسی از آنجا اموال سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام مطرح کرد: متهم ۳۷ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده محلات جانبازان، فرهنگیان، هفت چشمه و رزمندگان اعتراف کرد.
حیدری زاد در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، عنوان کرد: مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده برای پیگیری پرونده به کلانتری ۱۴ محله جانبازان مراجعه کنند.

 
 

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/