برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پنج هزار خانواده‌ در خراسان جنوبی زمین رایگان دریافت کردند

منبع
شبستان
بروزرسانی
پنج هزار خانواده‌ در خراسان جنوبی زمین رایگان دریافت کردند

شبستان/ آیین قرعه‌کشی و واگذاری ۵ هزار قطعه زمین رایگان به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در قالب «پویش خانواده مهدوی» با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در بیرجند برگزار شد.

میرمحمد مودی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی در مراسم قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در این طرح ۵ هزار قطعه زمین مسکونی به متقاضیان و خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در قالب پویش خانواده مهدوی در استان واگذار می‌شود.
وی در ادامه افزود: ۴ هزار و ۱۰۰ قطعه زمین مربوط به متقاضیان شهرستان بیرجند و ۹۰۰ قطعه هم مربوط به متقاضیان سایر شهرستانهای استان است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون حدود ۲ هزار قطعه زمین در شهرستان‌های استان قرعه‌کشی و به متقاضیان این طرح واگذار شده است.
مودی با بیان اینکه در قالب طرح نهضت ملی تاکنون بالغ بر ۷۲ هزار قطعه زمین تامین شده و آماده واگذاری به همه متقاضیان است، افزود: تاکنون بالغ بر ۲۳ هزار متقاضی طرح نهضت ملی در سامانه ثبت‌نام کردند که به افراد واجد شرایط زمین تخصیص داده شده است.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی نیز ۳۱ شهر دارد، تصریح کرد: واحدهای مسکونی در ۳۰ شهر استان به‌ صورت ویلایی ساخته می‌شود و فقط در مرکز استان به دلیل کمبود زمین، قطعات زمین به دو نفر متقاضی و در روستای شکراب واگذاری زمین به صورت ویلایی و تک نفره است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت: متولیان آماده‌سازی زمین‌های طرح جوانی جمعیت هم  مشخص شد و به مرور انجام خواهد شد.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today