برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تکمیل ظرفیت پیش‌ثبت‌نام حج تمتع استان زنجان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تکمیل ظرفیت پیش‌ثبت‌نام حج تمتع استان زنجان

ایسنا/ سرپرست حج و زیارت زنجان با اشاره به تکمیل ظرفیت پیش‌ثبت‌نام زائرین حج تمتع استان زنجان، گفت:  ثبت‌نام کاروان‌ها از روز یکشنبه ۶ اسفندماه آغاز خواهد شد.

ابراهیم احدی، سرپرست حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت پیش‌ثبت‌نام زائرین حج تمتع استان زنجان در سال آینده تکمیل شده است، اظهار کرد: طی روزهای گذشته متقاضیان دارای اولویت توانسته‌اند با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir با پرداخت هزینه علی‌الحساب، پیش‌ثبت‌نام خود را انجام و در حال حاضر ظرفیت استان تکمیل شده است.

وی افزود: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت به عمل آمده و برگزاری آزمون و مصاحبه انجام شده، مدیران کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ مشخص شده‌اند که در روزهای آینده اسامی و مشخصات دفاتر ثبت‌نامی اعلام و اطلاعات تکمیلی در این خصوص جهت مراجعه متقاضیان از طریق پیام‌رسان‌های این مدیریت و پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. 

احدی اضافه کرد: اولویت‌های جدید اعلام شده (یعنی از مهر تا آذر ۱۳۸۶) صرفاً جهت تکمیل ظرفیت‌های باقی مانده استان بوده و در حال حاضر ظرفیت پیش‌ثبت‌نام استان تکمیل شده است. 

این مسئول افزود: هم اکنون ظرفیت اولیه زائرین استان زنجان ۱۰۰۰ نفر است که با استقبال متقاضیان استان تکمیل شده است.

سرپرست حج و زیارت استان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام نهایی متقاضیان در کاروان‌ها به تفکیک شهرستان‌ها از روز یکشنبه ۶ اسفند از ساعت ۱۰ صبح همزمان با روز نیمه شعبان از طریق سایت my.haj.ir انجام خواهد شد.


آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره