برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
استانها

از این 4 مینی سریال، هر سلیقه‌ای لذت خواهد برد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
از این 4 مینی سریال، هر سلیقه‌ای لذت خواهد برد

آخرین خبر/ آخر هفته برای خیلی از ما فرصت خوبی برای تماشای یک مینی‌‌سریال کوتاه و جذاب است. به‌‌خصوص در این روزها که هنوز درگیر کارهای آخر سال نشده‌‌ایم. در این مطلب 4 مینی‌‌سریال تماشایی سال 2024 را که امتیازات زیادی کسب کرده‌‌اند به شما معرفی می‌‌کنیم که برای تماشای‌‌شان نیازی به خرید اشتراک ندارید و کافی است روی لینک انتهای هر مطلب کلیک کنیم.
شوگان| باشکوه و تحسین‌‌برانگیز
مینی‌‌سریال آمریکایی «شوگان» داستانی نفس‌‌گیر درباره رقابت 5 قدرت ژاپن قرن 17 برای تصاحب قدرت مطلق در روزهایی است که پادشاه فوت کرده و جانشینش هم به سن قانونی برای اداره کشور نرسیده. سریال دکورهای عظیم، طراحی صحنه زیبا و داستانی گیرا دارد که نمره عالی 9.2 را از کاربران گرفته است. برای تماشا کافی است با اینترنت ایرانسل یا رایتل روی لینک زیر کلیک کنید.
>>> برای تماشای «شوگان» کلیک کنید
کارآگاه حقیقی، سرزمین تاریکی| ضیافتی از وحشت و معما
داستان فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» در آلاسکا می‌‌گذرد و با مرگ دسته‌‌جمعی چند محقق شروع می‌‌شود. کم کم سرنخ‌‌هایی از ارتباط مرگ آن‌‌ها با یک پرونده مرموز قدیمی پیدا می‌‌شود. اما وحشت بر این معماها سایه انداخته است.
>>> برای تماشای «کارآگاه حقیقی» کلیک کنید
صورت فلکی| برای عاشقان سریال‌‌هایی چون دارک
اگر علاقه‌‌مند به بسیارهای پیچیده درباره مفاهیمی چون نسبیت زمان، درهم تنیدگی کوانتومی و جهان‌‌های موازی هستید «صورت فلکی» شما را سیراب می‌‌کند. سریال داستان فضانوردی است که در بازگشت از ایستگاه فضایی متوجه تغییرات عجیب و غیرقابل توضیحی در زندگی‌‌اش می‌‌شود و کم کم متوجه می‌‌شود همه مسائل مرتبط با یک آزمایش عجیب و ایجاد کرم‌‌چاله‌‌ای به بُعدی دیگر است.
>>> برای تماشای «صورت فلکی» کلیک کنید
کسانی‌‌که زنده مانده‌‌اند| موفق‌‌ترین اسپین‌‌آف از واکینگ دد
سریال «واکینگ دد» چند اسپین‌‌آف مستقل دارد که تا الان «کسانی‌‌که زنده مانده‌‌اند» متمرکز روی زنده ماندن ریک و جست‌‌وجوی او برای پیدا کردن خانواده‌‌اش با فرار از یک مرکز وحشتناک، بهترین و موفق‌‌ترین اسپین‌‌آف بوده که امتیازی بالای 9 هم دریافت کرده است.
>>> برای تماشای «کسانی‌‌که زنده مانده‌‌اند» کلیک کنید

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today