برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«شهرآورد طلایی‌ها» را سپاهان بُرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
«شهرآورد طلایی‌ها» را سپاهان بُرد

ایرنا/ تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، در شهرآورد اصفهان سپاهان نوین را شکست داد و به نهمین بُرد فصل خود دست یافت تا برنده «شهرآورد طلایی‌ها» باشد.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۴ روز دوشنبه در سالن «۲۵ آبان» مجموعه ورزشی «نقش جهان» اصفهان، در شهرآورد هندبال این شهر میزبان تیم هم خانواده خود، سپاهان نوین بود و هندبالیست‌های سپاهانی موفق شدند در این دیدار با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ سپاهان نوین را شکست دهند.
این دیدار تماشایی و نزدیک از ابتدا بصورت پایاپای پیش رفت، هرچند در بیشتر لحظات تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان از نظر امتیاز جلوتر بود ولی تا پایان بازی بُرنده نهایی مشخص نبود.
سپاهان نوین که چند هفته‌ای است تیم آماده‌ای نشان می‌دهد در دیدار امروز نیز توانست با ارائه یک بازی نزدیک ثابت کند از مُهره‌های ارزشمندی برخوردار است و شاگردان رحیمی‌زاده می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌آفرین باشند.
تیم هندبال سپاهان با بُرد امروز به نهمین بُرد این فصل خود در لیگ برتر دست یافت و طلایی‌پوشان با کسب ۹ بُرد، یک مساوی و ثبت چهار باخت، اکنون به امتیاز ۱۹ رسیدند تا در فاصله یک امتیازی تیم همشهری خود یعنی گیتی پسند با یک بازی بیشتر قرار بگیرند.
تیم هندبال سپاهان نوین نیز با شکست امروز در همان امتیاز ۱۰ قبلی در رده هشتم جدول رقابت‌ها باقی ماند.


آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today