برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حال نامساعد 2 جوان قربانی آتش‌بازی‌های چهارشنبه‌سوری در مشهد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
حال نامساعد 2 جوان قربانی آتش‌بازی‌های چهارشنبه‌سوری در مشهد

صدا و سیما/ سرپرستار بخش ICU مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) مشهد با اشاره به شرایط دو جوان مصدوم در مراسم چهارشنبه سوری امسال گفت: احتمال قطع عضو در مورد یکی از مصدومان وجود دارد.

مصطفی سلیمی، سرپرستار بخش ICU مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: یکی از این مصدومان جوانی ۱۸ ساله است که نارنجک در دست راست او قرار داشته، با انفجار نارنجک دچار چهار درصد سوختگی در نواحی دست راست و چپ، چشم و صورت شده و طبق مشاوره با متخصص ارتوپد احتمالا انگشت اول سمت راست وی به علت شدت جراحات وارده، قطع خواهد شد.
وی گفت: با توجه به اینکه دست این مصدوم، از چند ناحیه دچار جراحت عمیق شده است، تحت عمل جراحی نیز قرار خواهد گرفت و از ناحیه چشم هم آسیب‌هایی وجود دارد که متخصص چشم پزشکی برای وی درمان را شروع خواهد کرد.
سرپرستار بخش ICU بیمارستان امام رضا(ع) افزود: مصدوم دوم، آقایی حدود ۳۵ ساله، با ۴۰ درصد سوختگی است که با یک اشتباه، حادثه‌ای دیگر آفرید و هم اکنون در بخش سوختگی بیمارستان بستری است.
سلیمی ادامه داد: این فرد به اشتباه بنزین را در داخل آتش چهارشنبه سوری ریخته، که به تصور خود نفت بوده و از آنجا که قدرت اشتعال بنزین بیشتر است، دچار سوختگی درجه سه در اندام تحتانی با زخم‌های عمیق و به مقدار کمتر در ناحیه شکم شده است، که به زودی تحت اعمال جراحی قرار خواهد گرفت.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today