برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

استقبال ۱۰۰ درصدی مردم خراسان شمالی از طرح کالابرگ الکترونیکی

منبع
بروزرسانی
استقبال ۱۰۰ درصدی مردم خراسان شمالی از طرح کالابرگ الکترونیکی

روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی/ از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان خراسان شمالی و در مراحل مختلف طرح تاکنون، ۱۰۰ درصد خانوارهای مشمول استان از طرح مذکور استفاده نموده و مشارکت داشته اند.

محسن غلامی، مدیراجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: برابر اعلام مرکز مطالعات و اطلاعات رفاهی ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان شمالی تعداد ۲۵۷۶۳۱ خانوار در هفت دهک اول درآمدی بوده که ۸۴ درصد کل خانوارهای استان را شامل می شود.
 وی با اشاره به اینکه ۴۶ درصد خانوارهای استان در ۳ دهک اول درآمدی قرار دارندگفت: خوشبختانه استقبال خانوارهای دهک یک تا هفت  ۱۰۰ درصد بوده و به این ترتیب که خانوارها یک نوبت یا بیشتر خرید خود را در قالب کالابرگ انجام داده اند که از نظر مشارکت در بین استان های برتر کشور قرار دارد.
غلامی خاطر نشان کرد: از مهمترین عوامل موفقیت اجرای این طرح می توان به اطلاع رسانی های گسترده ای که از ابتدا به طرق مختلف در استان انجام شد و ایجاد بستر الکترونیکی مناسب برای پوشش طرح در کلیه نقاط دور و نزدیک اشاره کرد.
این در حالی است که؛ هم اکنون بیش از ۲۸۰۰ ترمینال فعال در استان خراسان شمالی مجهز و متصل به کالابرگ الکترونیکی وجود دارد.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today