برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

وعده سردار رادان به کارکنان انتظامی در بوشهر

منبع
تسنيم
بروزرسانی
وعده سردار رادان به کارکنان انتظامی در بوشهر

تسنیم/ فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تلاش می‌شود تا ۲ سال آینده فشار معیشت به خصوص تامین مسکن بر کارکنان انتظامی برداشته شود.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و انتخاب وی به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سبب افتخار است که نسبت به مقوله امنیت انتظامی و نظامی شناخت و تسلط کافی و جامع دارید که این موضوع عامل انگیزه و هدایت همکاران ما در مجموعه انتظامی استان بوشهر است.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: خوشبختانه همانند سال‌های 1401 و 1402 با همراهی و همکاری بسیج، سپاه و ‌نیروهای مردمی اهداف، آرزو و تلاش جبهه استکبار و معاندین که قصد شعله‌ور کردن و خدشه‌دار کردن امنیت کشور را داشتند، با دعای خیر خانواده شهدا، مردم و لطف خداوند، همکاران ما در این جبهه خوش درخشیدند و تلاش دشمن را ناکام گذاشتند.

سردار رادان با اشاره به اینکه در یک سال گذشته فرماندهی انتظامی کشور 90 شهید در مسیر امنیت تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: برای نمونه دیشب درحالی که مردم روزه‌دار در حال افطار بودند یکی از همکاران خدوم انتظامی در استان سیستان بلوچستان در راستای تامین امنیت این مرز و بوم شهید شد؛ برقراری امنیت هزینه دارد.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر در طول تاریخ و انقلاب اسلامی، مردمی مبارز و در حماسه‌های مختلف در صحنه بوده‌اند اضافه کرد: استان بوشهر دارای موقعیت استراتژیک‌ است که از یک طرف قطب انرژی و اقتصادی کشور و از سوی دیگر به علت شرایط جغرافیایی مرزهای طولانی دریایی در خلیج فارس باعث شده است که قاچاقچیان و افراد سودجو با قاچاق کالا به اقتصاد و تولید کشور خسارت وارد کنند و حوادث زیادی را رقم بزنند که در این زمینه انتظامی و مرزبانی خوب درخشیده‌اند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به مشکلات در حوزه مسکن کارکنان انتظامی استان بوشهر گفت: همکاران با توجه به شرایط اقتصادی باید بخش عمده‌ای از ‌حقوق خود را صرف هزینه اجاره مسکن کنند.

سردار رادان ادامه داد: خوشبختانه برنامه نهضت تامین منازل سازمانی در استان بوشهر همزمان با  سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شد و این استان در اولویت است و تلاش می‌شود تا 2 سال آینده فشار معیشت به خصوص تامین مسکن بر کارکنان انتظامی برداشته شود.

وی با اشاره به مأموریت پلیس در نوروز و بهار قرآن و طبیعت گفت: همه سعی و تلاش پلیس خدمتگزار بر این است نوروز 1403 و بهار قرآن و طبیعت در زیر چتر آرامش و امنیت برای همگان سپری شود.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar