برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

بازگشت شاخص‌های آمریکایی به سیر صعود

منبع
با اقتصاد
بروزرسانی
بازگشت شاخص‌های آمریکایی به سیر صعود

با اقتصاد/بعد از عرضه‌هاي سنگين سهامداران در روز سه‌شنبه شاخص‌هاي آمريکايي در معاملات روز چهارشنبه دوباره به لطف صعود غول‌خاي فناوري در مسير صعود قرار گرفتند.
 
شاخص‌هاي آمريکايي بعد از عرضه‌هاي سنگين روز سه‌شنبه ديروز دوباره در مسير صعود قرار گرفتند و غول‌هاي فناوري دوباره بيشترين تاثير را بر شاخص‌ها گذاشتند.
شاخص داوجونز در معاملات ديروز 289 واحد معادل 1.1 درصد افزايش يافت و شاخص اس اند پي نيز رشد 1.4 درصدي را در تابلوي معاملات ثبت کرد. همچنين به لطف بازگشت غول‌هاي فناوري به مسير صعود شاخص نزدک کامپوزيت با رشد 2.1 درصدي کار خود را در معاملات ديروز به پايان رساند.

بسته تشويقي مقابله با ويروس کرونا که هم اکنون در کنگره آمريکا در حال بررسي است همچنان سهامداران را منتظر نگه داشته است. دونالد ترامپ چندي پيش از يک بسته تشويقي براي مقابله يا شيوع کرونا سخن گفت که اين بسته مورد مخالفت اعضاي حزب دموکرات قرار گرفته و آن را غيرقانوني خوانده‌اند. اين در حالي است که نانسي پلوسي روز چهارشنبه اعلام کرد که دو طرف هنوز راه زيادي را براي مذاکره و توافق در پيش دارند.


در معاملات ديروز بازار سهام آمريکا فيس‌بوک، نتفليکس و آلفابت بيش از 1 درصد افزايش داشتند و اين در حالي است که آمازون و مايکروسافت به ترتيب 2.7 و 2.9  درصد به ارزش خود اضافه کردند. همچنين اکثر بانک‌ها نيز در معاملات ديروز در محدوده قرمز معامله شدند.

قرار است که فردا پنجشنبه گزارش هفتگي آمار اشتغال در آمريکا توسط وزارت کار منتشر شود که مي‌تواند مسير شاخص را در انتهاي هفته مشخص کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره