برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازگشت میزان مصرف بنزین به دوره قبل از کرونا

منبع
ميزان
بروزرسانی

ميزان/ رئيس کانون انجمن‌هاي صنفي جايگاه‌داران درباره مصرف بنزين در دوران کرونا گفت: مصرف بنزين در برخي از روز‌هاي ارديبهشت به دليل محدوديت‌هاي ناشي از کرونا به ۲۲ ميليون ليتر در روز رسيد.

همايون صالحي با حضور در برنامه تلويزيوني با اشاره به ميزان مصرف بنزين اظهار کرد: مصرف بنزين در کشور پيش از سهميه بندي به ۹۸ تا ۱۰۰ ميليون ليتر در روز رسيده بود که با اعمال سهميه بندي مصرف به ۷۵ ميليون ليتر در روز رسيد.
رئيس کانون انجمن‌هاي صنفي جايگاه‌داران تصريح کرد: باشيوع بيماري کرونا در اواسط اسفند سال گذشته مصرف بنزين به ۴۰ ميليون ليتر رسيد و حتي در برخي از روز‌ها ارديبهشت ۹۹ ميزان مصرف به ۲۲ ميليون ليتر در روز رسيد.
وي ادامه داد: ميزان مصرف به طور ميانگين حدود ۷۵ ميليون ليتر در روز است که در برخي از روز‌هاي شهريور ميزان مصرف به ۹۵ ميليون ليتر در روز رسيد.
وي افزود: به دنبال اعمال محدوديت براي سفر در اسفندسال گذشته مصرف بنزين کاهش يافت و با آغاز سال جديد با برداشتن محدوديت‌ها ميزان مصرف افزايش يافت.
صالحي عنوان کرد: بار‌ها به کرات در خصوص ميزان مصرف بنزين هشدار‌هايي به مديران داده شد و حتي راهکار‌هاي نيز براي اعمال محدوديت مانند پر کردن باک مالکان خودرو براي کاهش تردد در پمپ‌هاي بنزين داده شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar