برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
اقتصادی

کاهش مصرف بنزین در کشور با اجرای محدودیت‌های کرونا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کاهش مصرف بنزین در کشور با اجرای محدودیت‌های کرونا

باشگاه خبرنگاران/ رئيس کانون انجمن جايگاه‌داران سوخت درباره ميزان مصرف بنزين در کشور گفت: با آغاز محدوديت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و کاهش مراجعات مردم به جايگاه‌هاي سوخت، مصرف بنزين در کشور ۱۲ درصد کاهش پيدا کرد.

همايون صالحي، رئيس کانون انجمن جايگاه داران سوخت با اشاره به کاهش مصرف سوخت در کشور در آغاز اجراي طرح محدويت‌هاي کرونايي گفت: مصرف بنزين در کشور کاهش پيدا کرده است و به عدد ۶۸ ميليون ليتر در روز رسيده است.
وي ادامه داد: بعد از شيوع کرونا مصرف بنزين  به ۷۰ ميليون ليتر در روز رسيد که نشان مي‌دهد مصرف اين سوخت ۲۰ درصد کمتر شده، اين در حالي است که با افزايش تعداد مبتلايان به کرونا و ميزان فوتي‌ها مراجعه به جايگاه‌هاي سوختگيري کمتر شده است.
رئيس کانون انجمن جايگاه داران سوخت  اضافه کرد: مصرف سوخت در روز گذشته به ۷۰ ميليون ليتر رسيد و اين رقم صبح امروز به عدد ۶۸ ميليون ليتر رسيده است.

صالحي بيان کرد: در مهرماه مصرف سوخت در کشور به ۸۰ ميليون ليتر کاهش يافته است که در مقايسه با مهر سال ۹۸ کاهش ۱۸ درصدي را نشان مي‌دهد.
وي افزود: با توجه به آغاز محدوديت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح و کاهش مراجعات مردم به جايگاه‌هاي سوخت، مصرف بنزين در کشور ۱۲ درصد کاهش پيدا کرد و اگر روند محدوديت‌ها ادامه پيدا کند اين رقم به ۲۰ درصد کاهش هم خواهد رسيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar