logo

ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک‌ها در دوران کرونا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک‌ها در دوران کرونا

باشگاه خبرنگاران/ دبير شوراي هماهنگي بانک هاي دولتي درباره ارائه خدمات در دوران کرونا گفت: خدمات غير حضوري به مشتريان بانک‌ها ارائه مي‌شود بنابراين از مردم تقاضا مي‌شود از مراجعات غير ضروري به بانک‌ها خودداري کنند.

قيطاسي، دبير شوراي هماهنگي بانک هاي دولتي با بيان اينکه طبق مصوبه ستاد ملي کرونا در نحوه فعاليت بانک ها و ادارات در مناطق قرمز تغييراتي اعمال شده است، گفت: تمام کارکنان و شعب بانک ها به دو بخش تقسيم شده اند.

وي افزود: ۵۰ درصد شعب بانک ها در سطح کشور با ۱۰۰ درصد از کارمندان باز هستند و به مردم خدمات ارائه مي دهند.
قيطاسي بيان کرد: در مناطق نارنجي تمام شعب با ۲ سوم کارکنان فعاليت دارند و در مناطق زرد هم تمام شعب باز هستند با ۱۰۰ درصد پرسنل به مردم خدمات ارائه مي دهند.
دبير شواري هماهنگي بانک هاي دولتي توضيح داد: تمام شعب بانک ها مجهز به بانکداري الکترونيکي و خدمات غير حضوري مطلوب هستند و پيشنهاد مي شود مردم به جاي مراجعه به شعب بانک ها از خدمات الکترونيکي و غير حضوري استفاده کنند.
وي درباره ساعات کاري بانک‌ها گفت: از ابتداي خرداد ماه ساعت کاري بانک‌ها از ۷:۳۰ صبح و تا ۱۴:۳۰ است و بانک‌ها از ساعت ۸ صبح به مشتريان خود تا ساعت ۱۴:۳۰ به مشتريان خود خدمات ارائه مي‌دهند.
قيطاسي بيان کرد: تمامي اطلاع رساني‌ها در حوزه بانک‌ها از طريق روابط عمومي انجام مي‌شود و ساعات کاري بانک‌ها هم به طور معمول از طريق کاغذ در ويترين بانک‌ها نصب شده است.
قيطاسي بيان کرد:ضمنا در مناطق نارنجي نيز طبق روال گذشته تمام شعب با دو،سوم پرسنل و مناطق زرد تمام شعب با صد درصد پرسنل فعاليت خواهند داشت.
وي گفت: از مشتريان بانک‌ها نيز تقاضا داريم با استفاده از خدمات غيرحضوري از مراجعه به شعب خودداري کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر