برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برای خرید آیفون تا پایان بهار دست نگه دارید!

منبع
بازار
بروزرسانی
برای خرید آیفون تا پایان بهار دست نگه دارید!

بازار/اگر به دنبال خرید گوشی جدید هستید تا پایان بهار دست نگه دارید و جشنواره بهار شاتل موبایل را از دست ندهید.

«شاتل ‏موبایل» تنها ارائه‏ دهنده سیم‏کارت هوشمند در کشور، در جشنواره ای که همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان آغاز شده، هر هفته به مشترکین خود به قید قرعه یک گوشی آیفون جایزه می‏دهد.  

اگر هنوز تجربه استفاده از سیم ‏کارت هوشمند شاتل‏ موبایل را ندارید این جشنواره بهترین فرصت برای شماست تا علاوه بر بهره‏ مندی از امکانات خاص این سیم‏کارت، به ازای هر 1000 تومان پرداخت بابت خرید سیم‌کارت یا مودم شاتل‏ موبایل، یک شانس برای برنده شدن در قرعه کشی‏ های هفتگی آیفون کسب کنید و با خرید شارژ و بسته اینترنت نیز شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

سیم‏کارت هوشمند شاتل ‏موبایل قابلیت اتصال به شبکه هر 3 اپراتور اصلی کشور را دارد و با بهره ‌مندی از فناوری هوشمندی، به تحلیل شبکه ‏های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین می‏ پردازد و به‏ صورت خودکار بهترین پوشش سراسری شبکه 4G را برای مشترکین انتخاب می‌کند. همچنین، اگر تمایل داشته باشید که شبکه سیم‏کارتتان را خودتان مدیریت کنید، همواره می‏توانید با شماره ‏گیری کد دستوری #8*1* از شبکه‏ ای که به آن متصل هستید مطلع شوید، شبکه مورد نظر خود را از بین سه اپراتور اصلی کشور انتخاب کنید و یا تنظیمات گوشی خود را دوباره به حالت هوشمند بازگردانید.

با خرید سیم‏کارت هوشمند شاتل ‏موبایل و پیوستن به جمع شاتل‏ موبایلی ‏ها، علاوه بر تجربه لذت واقعی استفاده از سرویس با کیفیت، می‏ توانید فیلم‏ها و سریال‏های به‏روز را بدون نیاز به خرید اشتراک در نماوا تماشا کنید، مانده حجم اینترنت خود را به دوره بعد انتقال دهید و با بسته ‏های متنوع و مقرون‏ به‏ صرفه در هزینه اینترنت خود صرفه‏ جویی کنید.

روش‏ های خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل ‏موبایل:

به فروشگاه اینترنتی شاتل‏ موبایل مراجعه کنید.

با مرکز پشتیبانی شبانه‌روزی شاتل ‏موبایل به شماره 09981000000تماس بگیرید و یا عبارت ak را به همین شماره پیامک کنید تا کارشناسان شاتل ‏موبایل برای انتخاب شماره و ارسال سیم‌‌کارت به درب منزل‌تان با شما تماس بگیرند.

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره