logo

خودروساز چه زمانی فکر می‌کند مشتری راضی است؟

منبع
اکو ايران
بروزرسانی

اکو ایران/ کاهش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروها از سوی کارشناسان به عنوان ریشه اصلی نارضایتی مردم از شرکت های خودروساز قلمداد می شود اما شرکت های خودروساز زاویه نگاه خود را به بحث رضایتمندی مشتریان دارند.

 از نگاه خودروسازان علاوه بر کیفیت مسائل دیگری نیز روی رضایتمندی مشتریان اثرگذار خواهد بود.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره