برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انواع تزریق ژل لب + قیمت در سال 1402

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
انواع تزریق ژل لب + قیمت در سال 1402

آخرین خبر/قیمت تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد و یکی از آن‌ها روشی است که برای تزریق انتخاب می‌کنید. دلیل این موضوع معمولا میزان ژلی است که ارائه‌دهنده خدمات در هر متد باید برای فرم‌دهی لب استفاده کند. 
تزریق ژل لب یکی از روش‌های زیبایی است که می‌توانید با استفاده از آن فرم لب‌های خود را اصلاح کنید یا حتی به‌طور کامل تغییر دهید. با توجه به اهمیتی که لب‌ها در زیبایی چهره دارند باید این کار توسط سرویس‌دهنده‌ای کاملا حرفه‌ای انجام شود. پس اگر قصد تزریق ژل دارید باید در کنار شناخت روش‌ها و بررسی قیمت با بهترین ارائه‌دهندگان این خدمات نیز آشنا  شوید. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.
ژل لب مدل روسی
اگر بخواهیم قیمت تزریق ژل لب را نادیده بگیریم و ابتدا به معرفی مدل‌های پرطرفدار بپردازیم باید گفت ژل لب روسی یکی از محبوب‌ترین این متدها به ‌شمار می‌آید که می‌تواند زیبایی خاصی به چهره شما هدیه دهد. 
در این روش تزریق معمولا در وسط لب انجام می‌شود اما تناسب بین بخش‌های مختلف و خط لب کاملا وجود دارد. پس بدون اینکه فرم لب شما بیرون‌زدگی داشته باشد و حالت اردکی به ‌خود بگیرد فرم نیمه‌عروسکی و حجیم خواهد داشت و می‌تواند زیبایی چهره را تا حد زیادی افزایش دهد. 
ژل لب روسی محبوبیت زیادی دارد و دلیل این موضوع نیز بهره‌مندی از لب‌هایی با حالت عروسکی و درعین‌حال طبیعی است. این مدل برای افرادی مناسب بوده که به ‌دنبال روشی برای دستیابی به زیبایی هستند بدون اینکه چهره آن‌ها غیرطبیعی به‌نظر برسد.
نحوه تزریق ژل لب مدل روسی خلاف دیگر روش‌ها باید کمی در حالت عمودی انجام شود و سرنگ مورداستفاده نیز باید سر کوچک‌تری داشته باشد. با این ویژگی تزریق‌کننده کنترل بیشتری خواهد داشت.
اگر ارائه‌دهنده این خدمات نتواند تزریق را به‌درستی انجام دهد ممکن است ژل به گوشه‌ لب‌ها گسترش پیدا کند. در این شرایط نتیجه مورد نظر خود را نخواهید دید. پس در کنار توجه به قیمت تزریق ژل لب، مهارت این سرویس‌دهندگان را نیز مدنظر داشته باشید. 


ژل لب طبیعی 
اگر به‌ دنبال زیبایی هستید اما نمی‌خواهید خیلی تغییر کنید ژل لب مدل طبیعی می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. در این روش معمولا مقدار کمی پرکننده استفاده می‌شود و ازاین‌رو احتمال دارد قیمت تزریق ژل لب نچرال کم‌تر از سایر متدها باشد.
مدل طبیعی معمولا برای رفع نواقص مانند عدم قرینگی لب‌ها استفاده می‌شود. سرویس‌دهنده می‌تواند با تزریق مقدار کمی ژل در بخش‌هایی که دچار ناهماهنگی هستند تقارن را به لب‌های شما هدیه دهد.
این متد همچنین برای رفع چین‌وچروک اطراف لب مورداستفاده قرار می‌گیرد. البته پس‌از تزریق ژل لب شاهد افزایش حجم کمی نیز هستید. پس ژل طبیعی برای افرادی مناسب است که می‌خواهند چهره زیباتر و درعین‌حال کاملا طبیعی و نچرال داشته باشند. 
با توجه به تاثیر لب‌ها در زیبایی چهره بهتر است از روش‌های موجود برای زیباتر شدن آن‌ها استفاده کنید. تزریق ژل لب مدل نچرال ازجمله این روش‌ها به ‌شمار می‌آید که بدون حجم اضافه دادن یا بیرو‌ن‌زدگی می‌تواند فرم این بخش را کاملا متقارن و کمی حجیم کند. پس گزینه خوبی برای نچرال‌ پسند‌ها است. 
قیمت تزریق ژل لب مدل طبیعی معمولا زیاد نیست؛ اما شما نباید تنها به‌دلیل هزینه کم این متد را انتخاب کنید، بلکه باید از ارائه‌دهنده خدمات بپرسید که آیا این روش برای فرم لب و چهره شما مناسب است یا متد دیگری می‌تواند تغییرات لازم را در چهره شما به ‌وجود بیاورد. 
ژل لب عروسکی 
ژل لب مدل عروسکی از روش‌های پرطرفداری است که می‌تواند تغییرات زیادی در چهره افراد به‌وجود بیاورد و فرم لب آن‌ها را تا حد زیادی تغییر دهد. به همین دلیل نیز این متد برای افرادی مناسب است که می‌خواهند چهره‌ای جدید و تا حدودی متفاوت داشته باشند. 
قیمت تزریق ژل لب در مدل عروسکی معمولا به‌اندازه لب‌های شما بستگی دارد. در واقع هرچه نازک‌تر باشند برای گرفتن فرم مورد نظر به حجم بیشتری از ژل نیاز خواهند داشت و این موضوع باعث افزایش هزینه‌ها خواهد شد. 
تزریق ژل به روش عروسکی برای افرادی مناسب است که لب‌های نازکی دارند و می‌خواهند با حجم‌دهی فرم زیبا و خاصی به لب‌های خود هدیه دهند. این متد از عروسک باربی الهام گرفته شده و به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده‌اند. 
در مدل عروسکی حجم لب‌ها افزایش پیدا می‌کند؛ اما حالت اردکی و بیرون‌زدگی بیش‌ از حد ندارند. در واقع این متد زیبایی طبیعی به شما می‌دهد و درعین‌حال تغییرات با اولین نگاه قابل‌تشخیص هستند. 


تزریق ژل لب مدل چاک دار
لب‌های چاک‌دار همواره محبوبیت بسیاری داشتند و تنها افراد محدودی از این جذابیت برخوردار بودند. البته در حال حاضر با کمک تزریق ژل افراد مختلف می‌توانند این حالت جذاب را به لب‌های خود هدیه دهند. 
تزریق ژل در این متد به‌ صورتی انجام می‌شود که یک چاک در وسط لب‌های پایین به ‌وجود بیاید. اگر نیاز به حجم زیادی از پرکننده داشته باشید هزینه تزریق ژل لب در این روش زیاد می‌شود. 
نحوه تزریق ژل در این روش به‌گونه‌ای است که ابتدا از یک وسیله مخصوص برای تقسیم لب‌ها استفاده می‌شود و سپس ژل از ۲ طرف تزریق خواهد شد تا بخش‌های کناری حجیم و بخش میانی با حجم کم‌تر و با چاک وسط مشاهده شود. 
قیمت تزریق ژل لب
هزینه تزریق ژل توسط ارائه‌دهندگان مختلف می‌تواند متفاوت باشد. دلیل این موضوع نیز برندی است که هر مرکز برای مراجعه‌کنندگان استفاده می‌کند. هرچه کیفیت ژل بهتر باشد ماندگاری و قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. 
قیمت تزریق ژل لب به روشی که برای تزریق انتخاب می‌کنید و حجم فعلی لب‌های شما نیز بستگی دارد. همچنین باید گفت مهارت سرویس‌دهنده این خدمات تاثیر زیادی روی هزینه‌ نهایی خواهد داشت. 
اگر می‌خواهید بررسی کاملی از لیست هزینه‌ها توسط ارائه‌دهندگان این خدمات داشته باشید بهتر است به سامانه دکترتو کلینیک مراجعه کنید. در دکترتو کلینیک اطلاعات کامل و جامعی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشید.  
جمع‌بندی
احتمالا برای شما نیز سوال شده که قیمت تزریق ژل لب چقدر است؟ دراین‌خصوص باید گفت عوامل مختلفی در تعیین این مبلغ تاثیر دارند که از آن‌ها می‌توان به برند ژل، میزان پرکننده موردنیاز و مهارت سرویس‌دهنده این خدمات اشاره کرد. 
اگر می‌خواهید برای تزریق ژل اقدام کنید بهتر است مدل‌های محبوب تزریق مانند مدل روسی، عروسکی، طبیعی و چاک‌دار را بشناسید. برای اطلاع از هزینه نیز می‌توانید به وب‌سایت دکترتو کلینیک مراجعه کنید. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره