برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

«حامیم» پدیده سال ۱۴۰۲ موسیقی ایران

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ «حامیم» بر اساس نمودار آماری که «بیلبورد» استخراج کرده، با بیش از 200 سانس اجرا در یک سال و میزبانی بیش از دویست هزار نفر در تهران و شهرستان، پدیده مهم سال 1402 بود.

حامیم ۲۱ اردیبهشت نخستین کنسرت خود را پس از موفقیت و همه گیری آثاری چون «رز سفید» روی صحنه برد و این کنسرت حواشی بزرگی را در پی داشت.

حاشیه این کنسرت به بلیت‌فروشی آن برمی‌گردد که موجب شد سایت فروش بلیت سه بار از دسترس خارج شود تا سرانجام شرکت برگزارکننده برنامه بدون اعلام قبلی، ساعت ۳ صبح به فروش بلیت‌های کنسرت اقدام کرد که البته این رویکرد، انتقادهایی را از سوی هواداران این خواننده در پی داشت.
کمپانی «آراد» نیز در توضیح اختلالات پیش آمده در بلیت‌فروشی این کنسرت با انتشار اطلاعیه‌های مختلف، توضیحاتی را ارائه داد و از تمدید این کنسرت برای هشت سانس دیگر خبر داد که هر هشت سانس هم در مدت زمان کمی بلیت فروشی شد.

۲۱۵ سانس کنسرت در سال

حالا و در اواخر سال، این خواننده بیش از ۲۱۵ سانس کنسرت را در تهران و شهرستان روی صحنه برده و میزبان مخاطبانش بوده است. بدین ترتیب «حامیم» پدیده بزرگ امسال لقب میگیرد و باید منتظر ماند و دید این روند صعودی و پرمخاطب در سال جدید با چه استراتژی ای مواجه خواهد شد.

منبع: بیلبورد

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره