برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

ایرنا/ نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نسبت به خبر جدایی ری از پایتخت واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.  

به احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.
به دنبال انتشار خبری درخصوص صدور موافقت‌های اولیه برای ایجاد استان‌های تهران غربی و شرقی، احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خواهان جلوگیری از هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنجگانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.
این عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره