برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
سیاسی

انگلیس: ما آماده به‌کارگیری مکانیسم ماشه و پایان دادن به برجام هستیم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
انگلیس: ما آماده به‌کارگیری مکانیسم ماشه و پایان دادن به برجام هستیم

ایرنا/ معاون وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرد: ما در کنار شرکای بین‌المللی خود، آماده‌ایم تا از همه گزینه‌های موجود برای مقابله با مشکلاتی که اشاره شد، از جمله آغاز به‌کارگیری مکانیسم ماشه و پایان دادن به برجام در صورت لزوم، استفاده کنیم.

اندرو میچل این ادعا را در پاسخ به پرسش آنتونی هیگین بوتهام نماینده مجلس عوام در منطقه برنلی مطرح کرد که مدعی شد: ایران برخلاف برجام به فعالیت خود ادامه می دهد و برنامه هسته‌ای این کشور بسیار فراتر از میزان مورد نیاز برای فرآیندهای صرفاً صلح آمیز است.
وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ترور خبرنگاران ساکن انگلیس توسط ایران و سیاه‌نمایی درباره تحرکات ایران در منطقه غرب آسیا پرسید: آیا از نظر دولت لندن، برجام همچنان یک توافق مناسب است؟
معاون وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرد: ما در کنار شرکای بین‌المللی خود، آماده‌ایم تا از همه گزینه‌های موجود برای مقابله با مشکلاتی که اشاره شد، از جمله آغاز به‌کارگیری مکانیسم ماشه و پایان دادن به برجام در صورت لزوم، استفاده کنیم.
وی همچنین مدعی شد: حمایت ایران از گروه‌های ممنوعه در غزه، مانند حماس و جهاد اسلامی فلسطین، تلاش‌های ما برای آتش‌بس پایدار در غزه را به خطر انداخته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره