برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حواشی داغِ حیاط دولت از دوربین آخرین‌ خبر؛ "تهرانِ محروم" و "طرح نور" سوژه شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
حواشی داغِ حیاط دولت از دوربین آخرین‌ خبر؛ "تهرانِ محروم" و "طرح نور" سوژه شد

آخرین خبر/ این چهارشنبه در حیاط دولت موضوع طرح تقسیم استان تهران به نظر شکل جدی تری به خود گرفت به نحوی که خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت استان تهران را جزء استان های محروم کشور دانست و وزیر کشور نیز افزود: تقسیم استان تهران در دست بررسی است. همچنین وزیر کشور از «طرح نور» و اجرای آن توسط فراجا دفاع کرد.

خلجی: محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پاسخ به خبرنگار آخرین خبر گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است. یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد. سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است

وزیر کشور گفت: درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

آخرین وضعیت انسداد مرز شرق کشور

وزیر کشور در پاسخ به خبرنگار آخرین خبر درباره انسداد مرزها گفت: انسداد مرز در شرق کشور، یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور رئیس جمهور و تخصیص منابع، به خصوص در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

دفاع وزیر کشور از اجرای «طرح نور»

وزیر کشور در پاسخ به سوال آخرین خبر درباره اجرای طرح «نور» اظهار داشت: این طرح مورد استقبال مردم قرار گرفته و این طرح بر اساس تکالیف قانونی است.

احمد وحیدی در ادامه گفت: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است. «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند. همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar