نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

سردار سلیمانی: جمهوری اسلامی ایران، مردمی‌ترین نظام سیاسی جهان است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سردار سلیمانی: جمهوری اسلامی ایران، مردمی‌ترین نظام سیاسی جهان است

ایرنا/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام سیاسی جهان است و دشمن هم به دنبال جدایی مردم از نظام بوده که همواره و همیشه در این عرصه شکست خورده است.

سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی ضمن تبریک دهه کرامت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: در این روزها سالگرد عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر است و لشکر محمد رسول الله(ص) نقش راهبردی در پیروزی این عملیات داشت. در مرحله اول که ارتش بعث تلاش کرد این عملیات را از بین ببرد گردان‌های لشکر محمد رسول الله(ص) مقاومت باشکوهی مقابل ارتش بعث صورت داد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با مجاهدات‌هایی که از سپاه می‌بینیم این اطمینان به دست می‌آید که جهادگران امروز بدون تردید و با اطمینان بالا راه شهیدان را ادامه می‌دهند و خدمتگزار مردم هستند.

انقلاب اسلامی سخنان و گفتمان جدیدی به جهان عرضه کرد
سردار سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران سخنان و گفتمان جدیدی را برای دنیا عرضه کرد، تردیدی در آن نیست. عده‌ای هستند که چشمانشان بر حقیقت بسته می‌ماند و این عده همواره اندک و فراموش می‌شوند. همه دنیا می‌دانند که انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را دارد.
وی ادامه داد: ما یک مرحله بیداری اسلامی را شاهد بودیم که عده‌ای منکر آن شدند، مردم بسیاری از کشورهای مسلمان از گفتمان انقلاب، بیدار شده‌اند و این نهضت همچنان در حال گسترش است.

بیداری جهان اسلام به بیداری جهان تبدیل شده است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیداری جهان اسلام به بیداری جهان تبدیل شده است که امروز هم این بیداری را در جهان مشاهده می‌کنید و عامل آن فرهنگ مقاومت و پایداری است.

دستاوردهای دفاع مقدس در تحولات امروز جهانی از جمله وعده صادق دیده می‌شود
سردار سلیمانی افزود: در دوران دفاع مقدس زمانی که تمام جهان از ارتش بعث حمایت می‌کرد ملت بزرگ ایران مقابل این ارتش ایستاد و آن را شکست داد، امروز دستاوردهای دفاع مقدس در تمامی تحولات جهانی از جمله وعده صادق دیده می‌شود چرا که راهبرد حضور مردم در حل چالش‌ها بسیار اهمیت دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: راه حل چالش اقتصادی که امروز دشمن برای ما ایجاد کرده همان است که رهبر انقلاب تعیین کرده‌اند و آن اقتصاد مقاومتی و مشارکت مردم در امر اقتصاد است.
سردار سلیمانی عنوان کرد: ما ظرفیت‌های فراوانی برای عبور از چالش اقتصادی در اختیار داریم که از ظرفیت‌های دوران دفاع مقدس گسترده‌تر است لذا باید از آن بهره‌مند شویم.
وی تصریح کرد: باید ظرفیت‌های جهش تولید در تمامی شهرها را به دست بیاوریم تا از این طریق بتوانیم تحولات اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: طرح ملی جهش تولید با مشارکت مردم توسط بسیج سازندگی کشور و با کمک سپاه‌های استانی در حال تولید و آماده سازی است تا از این طریق بشود مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.
سردار سلیمانی ادامه داد: در این طرح باید بهره وری از ظرفیت‌های مختلف در تولید محصولات گفته شود و به آن پرداخته شود، ما در سازمان بسیج به صورت کامل در خصوص مشارکت مردم در میدان هستیم و به دنبال تحقق ایران قوی با اقتصاد قوی هستیم.

جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام سیاسی جهان است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام سیاسی جهان است و دشمن هم به دنبال جدایی مردم از نظام بوده که همواره و همیشه در این عرصه شکست خورده است.

جهادگران میدان‌دار و پرچمدار محرومیت‌زدایی است
در ادامه سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: در عرصه محرومیت زدایی که یک جنگ تمام عیار معنا کنیم، میداندار و پرچمدار این جنگ قطعاً جهادگران و بسیجیان هستند که از سیل و زلزله و کرونا و حوادث غیر مترقبه گرفته تا انجام پروژه‌های مسئله محور در سراسر کشور و مناطق محروم، روستاها و حاشیه‌های شهر بسیجیان در آن نقش آفرین هستند.
وی گفت: بر کسی پوشیده نیست که در مردم‌سالار کردن اقتصاد در مقابل وامداری لیبرالی غربی، وامداری اسلامی که با پول پاک خود مردم است توسط تسهیل‌گران، کارآفرینان و صندوق های قرص الحسنه رقم می‌خورد.
سردار زهرایی گفت: اگر عرصه اقتصاد مقاومتی با این بزرگواران است و در عرصه محرومیت‌زدایی هم جهادگران فعالیت می‌کنند.
رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: به جای اینکه بگوییم مساله، اصل و محور خود جهادگر است و این جهادگر است که جامعه را می‌سازد. ما با اعزام گروه‌های جهادی از ظرفیت آنها استفاده می‌کنیم در حالی که ظرفیت‌ساز خود جهادگر است.
وی گفت: یا در جای دیگری می‌گوییم نقش مردم را در اقتصاد می‌خواهیم تعریف کنیم. ما از تسهیلگران و صندوق‌های قرض الحسنه کمک می‌گیریم برای مردم سالاری در حالی که عین اقتصاد خود مردم هستند، محور اصلی اقتصاد مردم هستند و موتور محرکشان هم تسهیلگران و صندوق‌های قرض‌الحسنه هستند.
سردار زهرایی گفت: ما برای کمک باید خود را در مسیر حرکت آنها قرار دهیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر