برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«بابا لنگ‌دراز» پشت «جودی ابوت ضدانقلاب» را خالی کرد

منبع
جام نيوز
بروزرسانی
جام نيوز/ دختري که براي دريافت پناهندگي خود را بازيچه سلطنت‌طلب‌ها کرده بود بالاخره به پوچ بودن وعده‌هاي خانواده پهلوي پي برد. بهاره زارع بهاري، دختر ايراني که در سال ۲۰۱۸ به عنوان دختر شايسته در چين انتخاب شده، مدتي است با انجام اقدامات نمايشي و با اعتماد به وعده‌هايي که به او داده شده بود، سعي کرده تا بتواند يکي از کشور‌هاي غربي را متقاعد کند تا به او پناهندگي دهد. حالا بعد از گذشت چندين روز بازداشت در فرودگاه و مشکلات متعددي که براي او به وجود آمد، بالاخره پي به پوچ بودن وعده‌ها برده و گويا تصميم به بازگشت گرفته است.بهاري در ابتدا با لباس‌هاي خاص با نماد‌هاي شاهنشاهي و عکس‌هايي از خانواده پهلوي، در چند مسابقه حضور پيدا کرد. در آخرين مورد، بهاري پس از بازگشت از دوبي در فرودگاه فيليپين بازداشت شد و از آن روز در فرودگاه مانده است. سلطنت طلب‌ها هم به جاي کمک به اين دختر براي رفع مشکل، با تمام توان بهره تبليغاتي برده و مدعي شدند بهاري با شکايت ايران و به دليل همراه داشتن عکس پهلوي در مسابقات بازداشت شده است؛ ادعايي که نه تنها سندي براي آن وجود ندارد بلکه از سوي مقامات ايراني و فيليپيني رد شد. گويا بهاري در فيليپين مرتکب جرم شده و، چون اقامت تحصيلي داشته، به همين دليل دولت فيليپين تصميم به ديپورت وي گرفته است. اما سلطنت طلب ها، همچنان سناريو خود را پي گرفته و در فضاي مجازي جنجال سازي کردند. بهاري هم مرتبا در صفحه شخصي خود از بابا لنگ دراز (رضا پهلوي) و سلطنت طلب‌ها براي حمايت‌ها و رفع مشکل خود تشکر مي‌کرد.
اما با گذشت زمان، به نظر مي‌آيد روز‌هاي خوش بهاري هم به پايان رسيده است. اين دختر ايراني، در آخرين پست خود در توئيتر، خطاب به سلطنت طلبان و خانواده پهلوي نوشت: «ما ز ياران چشم ياري داشتيم؛ خب غلط بود آنچه مي‌پنداشتيم.»
اين پست بهاري با واکنش مهدي ميرقادري، از چهره‌هاي سلطنت طلب مواجه شد؛ ميرقادري مطلبي را عليه بهاري منتشر کرده و در آن تلويحا پشت پرده اقدامات اين دختر را بيان کرد.
ميرقادري نوشت: «يه روز شاهزاده رو بابا لنگ دراز کرد؛ حالا هم از بابا لنگ دراز خودش طلبکاره که کاري نکرده. عزيزان من اين تيپ آدم‌ها رو ميشناسم. کساني که از هر راهي براي رسيدن به آمريکا استفاده مي‌کنند و به کمتر از اون هم رضايت نمي‌دهند. حال علت اينکه من هيچ حمايتي از اين تيپ اشخاص نمي‌کنم را مي‌دانيد؟»
ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره