برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

واکنش هاشمی‌طبا به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا؛ ظاهرا اینجا برخی آزادترند

منبع
آزادي
بروزرسانی
واکنش هاشمی‌طبا به مصاحبه احمدی‌نژاد با رادیو فردا؛ ظاهرا اینجا برخی آزادترند

آزادي/ چند روزي از مصاحبه جنجالي محمود احمدي‌نژاد با راديو فردا گذشت و آب هم از آب تکان نخورد! انگار نه انگار که يک رئيس جمهور سابق در مقابل دوربين يک رسانه بيگانه و به اصطلاح برخي معاند نشسته و حرف‌هايي قابل توجه است! اين موضوع وقتي عجيب و قابل تامل خواهد بود که حواسمان باشد افرادي در جايگاه مشابه وي چنين امکاني ندارند. مثلا تصور کنيد که سيد محمد خاتمي چنين مصاحبه‌اي مي‌کرد. يا به ياد آوريد که سيد مصطفي ميرسليم بعد از مصاحبه با بي‌بي‌سي فارسي ناگزير شده به ارائه توضيح و عذرخواهي.

سوال اينجا است که احمدي‌نژاد اين حاشيه امن را از کجا آورده که نه وقتي تحصن مي‌کند، نه وقتي يارانش حکم قضايي را پاره مي‌کنند و نه وقتي چنين مصاحبه‌هايي مي‌کند؛ کسي با او کار ندارد؟

سيد مصطفي هاشمي‌طبا در گفت‌وگو با خبرنگار «آزادي» و در پاسخ به اين پرسش گفت: « نمي‌دانم ، اين سوال هم است».

وي از اينکه احمدي‌نژاد علي‌رغم همه اين مسائل و رويه‌ها عضو تشخيص مصلحت نظام است، ابراز تعجب کرد وگفت: « من اصلا نمي‌دانم که او با چه حمايتي رئيس جمهور شد و حالا هم هر کاري دلش ميخواهد انجام مي‌‌دهد‌. ظاهر در اين مملکت برخي آزاد هستند و برخي آزادتر هستند. مسئولين از مصاحبه با رسانه‌هايي مثل بي‌بي‌سي فارسي و ... منع شده‌اند و درست هم است اما احمدي‌نژاد اين کار را انجام مي‌دهد و اتفاقي هم نمي‌افتد».

هاشمي‌طبا در ادامه گفت: «حرف‌هايش در اين مصاحبه نيز قابل توجه بود. مثلا درباره سازش امارت و اسرائيل گفت که نظري ندارم و اين يعني بلد نيستيم.»
وي در پاسخ به اينکه انکار مسائل گذشته براي او چه سودي داشت، نيز گفت: «همه حرف‌هايش دروغ بود و است».

هاشمي طبا در پاسخ به اينکه احمدي‌نژاد از مطرح کردن خود به شکل چه هدفي دارد و خود را براي چه جايگاه آماده مي‌کند؟ گفت: « من جاي او نيستم و نمي‌دانم اما آنچه که روشن است که است که او خودش را برتر از همه مي‌داند. بالاخره بخري از نظر ذهني مشکل دارند ، خودشان را از ديگران کوچکتر و يا بزرگتر مي‌بيند. احمدي‌نژاد هم خودش را از همه و هر جايگاهي بزرگتر مي‌بيند. البته تشخيص اين موضوع با ما نيست و نياز به نظر پزشکيان دارد. اين را بر اساس حدس و گمان نمي‌توان گفت و نياز به معاينه باليني دارد».

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره