برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جهانگیری سالروز استقلال جمهوری خلق چین را تبریک گفت

منبع
مهر
بروزرسانی
جهانگیری سالروز استقلال جمهوری خلق چین را تبریک گفت

مهر/ معاون اول رئيس‌جمهور در پيام‌هايي به «لي کچيانگ» نخست وزير و «وانگ چي شان» معاون رئيس‌جمهور خلق چين، سالروز استقلال جمهوري خلق چين را تبريک گفت.


معاون اول رئيس‌جمهور در پيام‌هايي جداگانه به «لي کچيانگ» نخست وزير و «وانگ چي شان» معاون رئيس‌جمهور خلق چين، فرا رسيدن هفتاد و يکمين سالروز استقلال جمهوري خلق چين را تبريک گفت.

متن پيام هاي دکتر اسحاق جهانگيري به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي لي کچيانگ
نخست وزير جمهوري خلق چين
فرا رسيدن هفتاد و يکمين سالروز استقلال جمهوري خلق چين را به جنابعالي صميمانه تبريک مي‌گويم.
اشتراکات فرهنگي، پيشينه روابط بلند مدت تاريخي به همراه اشتراک نظر دو کشور در ارتباط با بسياري از مسائل و تحولات بين المللي و عزم راسخ ما در مبارزه با يکجانبه گرايي، بنيادي مستحکم براي مشارکت جامع راهبردي ايران و چين فراهم آورده است که همکاري متقابل در عرصه هاي مختلف، زمينه گسترش اين مشارکت و بهره گيري از ثمرات آن را روزافزون کرده است. کمک متقابل ايران و چين براي مهار کوويد ۱۹ از جمله نمونه هاي مشارکت جامع راهبردي است که ثمرات نکويي را در حوزه همکاري هاي دو جانبه در برداشته است.
اطمينان دارم تشريک مساعي با جناب عالي و همکاري دستگاه هاي ذي ربط دو کشور، همچنين نهايي سازي و امضاي برنامه مشارکت جامع راهبردي ۲۵ ساله، فصل جديدي از همکاري هاي ايران و چين را رقم خواهد زد.
سلامتي و موفقيت آن جناب و شادکامي مردم جمهوري خلق چين را آرزومندم.

بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي وانگ چي شان
معاون رييس جمهوري خلق چين
فرارسيدن سالروز استقلال جمهوري چين را به جناب عالي صميمانه تبريک مي گويم.
در دوران شيوع ويروس کوويد ۱۹ در جهان، همکاري ايران و چين که تاکنون ثمرات قابل توجهي در پي داشته، افق روشني را در مبارزه با اين بيماري ترسيم نموده و نشانگر تعامل بسيار نزديک دو کشور است.
اميدوارم روابط جمهوري اسلامي ايران و جمهوري خلق چين در همه ابعاد سياسي، اقتصادي و فرهنگي توسعه يافته و با نهايي سازي و امضاي برنامه مشارکت جامع راهبردي ۲۵ ساله بين دو کشور مناسبات فيمابين در راستاي منافع دو ملت بيش از پيش گسترش يابد.
سلامتي و موفقيت آن جناب و بهروزي مردم جمهوري خلق چين را آرزومندم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر