برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نماینده مجلس: مردم دعوا و درگیری و فحاشی را نمی خواهند

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
نماینده مجلس: مردم دعوا و درگیری و فحاشی را نمی خواهند

خبرآنلاين/ غلامرضا نوري قزلجه، سخنگوي فراکسيون مستقلين ولايي مجلس معتقد است: «مجلس همان قدر که موظف به انجام وظايف نظارتي و تقنيني خود است، ملزم به رعايت اخلاق است. ما بايد در چارچوب قوانين و آيين نامه داخلي مجلس نسبت به انجام وظايف تقنيني و نظارتي خود اقدام کنيم.»

او مي‌گويد:‌ «مردم از ما دعوا، درگيري و فحاشي نمي خواهند بلکه کار و حل مشکلات اقتصادي و معيشتي را مي خواهند. اگر ما بخواهيم با طرح برخي از مسائل مجلس را به حاشيه ببريم قوانين و چارچوب ها بهم مي ريزند و چيزي حاصل نمي شود که مفيد حال جامعه باشد. بلکه نگراني، اضطراب و حتي بداخلاقي را به جامعه منعکس مي کند.»

نماينده مردم بستان آباد در مجلس بر ضرورت رعايت اخلاق اسلامي و حرفه اي از سوي روساي قوا، وزرا، نمايندگان و همه مسئولين در مناسبات و برخوردها با يکديگر تاکيد مي‌کند و مي‌گويد: «ما نماينده مردم هستيم، مردم به ما اعتماد کرده‌اند و رأي داده‌اند و روي ما خصوصا در زمينه رعايت اخلاق در مناسبات اوليه حساب باز کرده‌اند. شايد عده قليلي از برخي رفتارهاي حاشيه اي خوششان بيايد اما عقل جمعي جامعه همه ما را به خردورزي و رعايت اخلاق در مناسباتمان دعوت مي‌کند.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر