logo

زارع فومنی: گزینه اصلی کارگزاران برای انتخابات 1400 لاریجانی است

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
زارع فومنی: گزینه اصلی کارگزاران برای انتخابات 1400 لاریجانی است

باشگاه خبرنگاران/ دبيرکل حزب مردمي اصلاحات در واکنش به ليست کارگزاران سازندگي براي انتخابات رياست جمهوري آينده توضيحاتي بيان کرد.

 محمد زارع فومني دبيرکل حزب مردمي اصلاحات در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ليست مطرح شده توسط حزب کارگزاران سازندگي براي انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: هيچ اصلاح طلبي ليست کارگزاران را قبول ندارد و متاسفانه کارگزاران به دنبال اختلاف افکني در بين اصلاح طلبان است.

او ادامه داد: معتقدم که گزينه اصلي کارگزاران براي انتخابات رياست جمهوري سال آينده علي لاريجاني است و مجمع روحانيون مبارز و حزب اتحاد ملت هم در پي به صحنه کشاندن آقاي موسوي لاري هستند؛ ناگفته نماند که افرادي نظير محمدرضا عارف ، محسن رضايي ، محمدباقر قاليباف و مصطفي کواکبيان هم در انتخابات اين دوره حضور خواهند داشت.

زارع فومني در پاسخ به اين سوال که آيا رئيس دولت اصلاحات همانند دوره‌هاي قبل اصلاحات را دور هم جمع خواهد کرد؟ گفت: بعيد مي‌دانم که حتي سيد محمد خاتمي هم بتواند اصلاح طلبان را در کنار هم جمع کند، زيرا نظر هاي مختلف درون اين جريان بسيار زياد شده و مشکلات بسياري وجود دارد؛ کما اينکه او به خوبي مي‌داند که تکرار کردن‌هايش در اين دوره تاثيري نداشته و بعيد است که مردم به افراد تکراري اقبالي نشان دهند.

دبيرکل حزب مردمي اصلاحات بيان کرد: بعيد مي‌دانم که اصلاحات بتواند مانند دوره‌هاي قبل وحدت داشته باشد، زيرا نامزد‌ها و اختلافات دروني اين جريان بسيار زياد است و احتمالا اجماعي صورت نخواهد گرفت؛ البته در ميان جريان اصولگرايي هم همين موضوع وجود داشته و آن‌ها هم بعيد است که به اجماع برسند، زيرا آنها هم چند طيف مختلف دارند؛ نظير جبهه پايداري، تيم‌هاي حامي حداد عادل، محسن رضايي ، قاليباف و برخي هم در صدد روي کار آوردن يک فرمانده نظامي هستند که تمامي اين مسائل آنها را هم دچار عدم وحدت خواهد کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره