logo
برگزیده
سیاسی

دستورات مهم رهبر انقلاب به وزارتخانه‌های نفت و صمت

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
دستورات مهم رهبر انقلاب به وزارتخانه‌های نفت و صمت

خبرآنلاين/ رئيس جمهور گفت: رهبري دو دستور ويژه به وزير صمت و وزير نفت براي جهش توليد دادند که قرار شد اين وزرا برنامه‌هاي خود را به زودي ارائه دهند.

حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رييس جمهوري روز چهارشنبه در جلسه هيات دولت گفت: هيچ راهي براي مقابله با کرونا به‌جز رعايت کردن و فاصله گرفتن نداريم، شايد در آينده به دارو و واکسن هم برسيم. در ستاد کرونا ۱۴ تصميم عملياتي گرفتيم به‌زودي که اجرا مي‌شود، مي‌دانيم که اقدامات دولت نمي‌تواند تمام سختي‌ها را جبران کند اما تلاش مي‌کنيم.

وي در ادامه با اشاره به جلسه روز گذشته شوراي عالي هماهنگي اقتصادي با رهبر انقلاب، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه ديروز در مسئله کسر بودجه، جهش توليد، مسائل مربوط به نظام بانکي و حمايت از قشر کم درآمد جامعه  دستورات مهمي دادند که به‌زودي اجرايي خواهد شد.

روحاني افزود: رهبري دو دستور ويژه به وزير صمت و وزير نفت براي جهش توليد دادند که قرار شد اين وزرا برنامه‌هاي خود را به زودي ارائه دهند. تراکم در حمل‌ونقل در برخي ساعات نقطه ضعف ماست، دستور داده شد به همه وزرا که از شنبه هفته آينده يک‌سوم کارمندان اگر حضور آنها ضرورت ندارد، هرچه مي‌‍شود کمتر شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره