برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نماینده مجلس: هیچ کدام از نطق‌هایم توهین آمیز نبود

منبع
خانه ملت
بروزرسانی
نماینده مجلس: هیچ کدام از نطق‌هایم توهین آمیز نبود

خانه ملت/نماينده مردم کاشمر،خليل آباد و بردسکن در مجلس شوراي اسلامي گفت: هيچکدام از نطق‌هاي ما توهين آميز نبوده است، دولت با طرح اظهارتي مي‌خواهد مجلس شوراي اسلامي به حاشيه کشيده شود.
 
جواد نيک بين در واکنش به اقدام عجيب دولت مبني بر اينکه اظهارات  برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را توهين تلقي کرده است، اظهار کرد: اين دولت مستحق محاکمه بوده و بايد نسبت به عقب افتادگي‌هايي که در حوزه‌هاي مختلف اعم از معيشت، اقتصاد و ...  در کشور بوجود آورده پاسخگو باشد و به جاي اينکه به اهمال کاري‌هاي خود بپردازند و  همچنين به تذکرات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي توجه داشته باشند با اين طرفند واهي که نبايد توهيني به رئيس جمهوري صورت بگيرد به دنبال به حاشيه بردن  مجلس شوراي اسلامي هستند.

نماينده مردم نماينده مردم کاشمر،خليل آباد و بردسکن در مجلس شوراي اسلامي افزود: البته ما توهين را نسبت به هر شخص در هر پست و مقامي که باشد محکوم مي‌کنيم؛ چرا که توهين وارد کردن به اشخاص اقدامي ناپسند بوده، اما بنده در همه نطق‌هاي اخير خود لفظ "محترم" را براي دولت به کار بردم؛ البته منتقد بودم و انتقادات جدي را هم وارد کردم ولي تفاوت ميان توهين و انتقاد بسيار واضح است.

اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: از اينکه دولت نسبت به بنده و همکارانم چنين اظهاراتي را مطرح مي‌کند غيرطبيعي نبوده است زيرا اين دولت به دنبال حاشيه سازي براي مجلس شوراي اسلامي است.

وي اظهار کرد: مجلس شوراي اسلامي طرح پرداخت معيشت را به تصويب مي‌رساند، اما دولت اعلام مي‌کند به دليل کمبود منابع مالي زير بار اجرايي کردن اين مصوبه نمي‌رود، ولي از سويي هئيت دولت طرحي را در همين راستا تصويب مي‌کند که چنين موضوعي نشان مي‌دهد، دولت سر لجبازي با مجلس دارد و نمي‌خواهد براساس قانون کار خود را انجام دهد؛ بنابراين چند ماه آينده را بايد صبر کنيم تا عمر اين دولت به پايان برسد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر