برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اذعان مقام سابق صهیونیستی: در تقابل با ایران پیروز نخواهیم شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اذعان مقام سابق صهیونیستی: در تقابل با ایران پیروز نخواهیم شد

ايسنا/ يک مقام پيشين رژيم صهيونيستي اعلام کرد که ايران در پي ترور دانشمند برجسته هسته‌اي‌اش مي‌تواند دست به اقدام نظامي عليه اين رژيم بزند.

چاک فريليچ، معاون سابق امنيت ملي رژيم صهيونيستي و عضو ارشد انديشکده هاروارد بلفر در گفت‌گويي در واکنش به ترور دانشمند هسته‌اي ايراني گفت: ايران يک قدرت منطقه‌اي به شمار مي‌رود و چنين اقداماتي خطرناک است. ايران‌ اولين دشمن قدرتمند، پيچيده و دور از دسترس ماست و ما احتمالا در تقابل با ايران پيروز نخواهيم شد. ما مي‌توانيم از خودمان دفاع کنيم اما نمي‌توانيم ايران را شکست دهيم.
وي تصريح کرد: ما گاهي اوقات بايد اقداماتي اتخاذ کنيم تا مانع حضور آن‌ها در سوريه شويم يا از پيشبرد برنامه هسته‌اي‌شان جلوگيري کنيم. در همين زمان بايد تلاش کنيم تا تنش‌ها با ايران را کاهش داده و با دولت بايدن هماهنگي‌ها را انجام دهيم.
فريليچ در واکنش به احتمال برداشتن گام‌هاي هسته‌اي بيشتر توسط ايران در پي ترور دانشمند برجسته خود گفت: جاي تعجب نيست که آن‌ها پس از کشته شدن فخري‌زاده اقداماتي تندي انجام دهند و ما هم انتظار کمتر از اين را نداشتيم. اميدوارم ايران دست به اقدام نظامي عليه اسرائيل -که احتمالش وجود دارد- نزند. هرکس که دستور اين عمليات را داده بايد پاسخ ايران را در نظر مي‌گرفته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره