برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فعال اصلاح‌طلب: انگیزه انتخاباتی مجلسی‌ها غیرقابل انکار است

منبع
اعتماد
بروزرسانی
فعال اصلاح‌طلب: انگیزه انتخاباتی مجلسی‌ها غیرقابل انکار است

اعتماد/ محمدرضا بادامچي‌ گفت‌: برخي از نمايندگان مجلس به ‌جاي پرداختن به مشکلات و تلاش براي رفع کاستي‌ها به موضوعاتي مي‌پردازند که هيچ ربطي به منافع عمومي ندارد، به‌ طوري که کاملاً مشخص است کارهايشان با انگيزه انتخاباتي صورت مي‌گيرد آن هم در حالي که کشور واقعاً بحران‌زده است.

مجلس يازدهمي‌ها همان‌طور که از فرداي انتخابات هشتم اسفند ۹۸ معلوم و مشخص بود بنا را بر رويارويي مستقيم با دولت گذاشته‌اند. اين رويکرد آنها موجب شده تحليل‌هاي زيادي در مورد تحرکات نمايندگان مجلس ارائه شود.

محمدرضا بادامچي‌، عضو فراکسيون اميد مجلس دهم، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاين در اين باره اظهار داشت: برخي از نمايندگان مجلس در روزهايي که مردم مشکلات زيادي دارند به ‌جاي پرداختن به مشکلات و تلاش براي رفع کاستي‌ها به موضوعاتي مي‌پردازند که هيچ ربطي به منافع عمومي ندارد، به‌ طوري که کاملاً مشخص است کارهايشان با انگيزه انتخاباتي صورت مي‌گيرد آن هم در حالي که کشور واقعاً بحران‌زده است. به همين دليل مدام شاهد طرح موردهاي غيرضروري در مجلس يازدهم هستيم.

عضو حزب اسلامي‌ کار در ادامه گفت: به عنوان مثال طرحي که همين روزها درباره مساله هسته‌اي تصويب شده براي همه روشن است که نمي‌تواند در تحريم‌ها اثري داشته باشد. به ويژه اينکه اساساً تصميم‌گيري در اين‌ باره بر عهده شوراي عالي امنيت ملي است. اين تحرکات نشان مي‌دهد مجلسي‌ها اين روزها فقط به فکر انگيزه‌هاي انتخاباتي هستند و براي رسيدن به هدف‌شان به مسائلي ورود مي‌کنند که خودشان مي‌دانند بعضي امور در حيطه وظايف نمايندگي جايي ندارد و نمي‌توانند نظرشان را اعمال کنند.  

او توضيح داد: اين نوع رفتارها به‌ طور کاملاً ملموسي هزينه‌ساز هستند و باعث مي‌شوند بخشي از انرژي موجود در کشور به جاي حل مسائل ريز و درشت، صرف پرداختن به موضوعات کم‌‌اهميت شود که معلوم است نتيجه‌اي نخواهند داشت. نکته قابل تامل اين است که برخي از آقايان حتي به توصيه‌ها و تذکرات رهبري هم گوش نمي‌کنند. همين کارها باعث مي‌شود سختي‌هايي چون بيکاري و گراني که مردم را واقعاً تحت ‌فشار قرار داده‌ ماندگار شود.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب افزود: چنين اعمال و رفتارهايي سبب مي‌شود مردم پيش خود بگويند «ما مشکلات زيادي داريم و عده‌اي از دست‌اندرکاران به فکر منافع خود هستند.» اگر مردم به اين ذهنيت برسند، نوعي دلسردي و يأس کل جامعه را فرا مي‌گيرد که اين ذهنيت قطعاً پيامدهاي بسياري خواهد داشت.

محمدرضا بادامچي در پايان صحبت‌هايش گفت: بايد همه به درک صحيحي از شرايط برسيم تا بتوانيم موانع موجود را يکي پس از ديگري از پيش رو برداريم و مردم از آرامش لازم بهره‌مند شوند. در پايان لازم مي‌دانم بگويم که انگيزه انتخاباتي مجلسي‌ها غيرقابل انکار است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر