برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

پیش‌بینی یک اصولگرا از نامزد اصلی جبهه پایداری برای انتخابات 1400

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پیش‌بینی یک اصولگرا از نامزد اصلی جبهه پایداری برای انتخابات 1400

باشگاه خبرنگاران/ کنعاني مقدم گفت: سعيد جليلي از افرادي است که بيشتر از بقيه در معرض نامزديِ جبهه پايداري براي انتخابات رياست جمهوري قرار دارد.

حسين کنعاني مقدم دبيرکل حزب سبز  در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اختلافات دروني جبهه پايداري و اصولگرايان گفت: بعد از اينکه احمدي نژاد در دوره اول با همراهي اکثريت جريان اصولگرايي و جبهه پايداري روي کار آمد، در دوره دوم رياست جمهوري او شاهد يک چرخش آشکار از وي شديم.

او ادامه داد: تا جايي که نزديکان او هم از وي روي گردان شدند، بعد از اين جريان، پايداري با بخشي از جريان اصولگرا دچار زاويه شد و ما شاهد اين بوديم که بخشي از جريان پايداري در راستاي حفظ خودش تلاش کرد در مخالفت با احمدي نژاد چندان واکنش نشان ندهد، اين موضوع باعث شد که مخالفت در بين جريان اصولگرايي ايجاد شود.

کنعاني مقدم درباره افزود: معتقدم که جبهه پايداري به دنبال نامزد انتخاباتي خودش است و با علي لاريجاني و محمدباقر قاليباف حاضر به ائتلاف نبوده و در تلاش براي مطرح کردن خودش است، در نهايت بايد منتظر ماند و ديد چه کسي پيروز رقابت رياست جمهوري ۱۴۰۰ خواهد شد.

فعال اصولگرا درباره نامزد اصلي جبهه پايداري براي انتخابات رياست جمهور سال آينده هم گفت: هنوز نامزد اصلي خودشان را مطرح نکردند، اما سعيد جليلي يکي از افرادي است که بيشتر در معرض نامزدي قرار دارد.

دبيرکل حزب سبز درباره احتمال حضور آيت الله رئيسي در انتخابات رياست جمهوري هم گفت: من بارها عنوان کردم که بهتر است روساي قوا حق شرکت در انتخابات را نداشته باشند، زيرا امکانات فراواني را در اختيار دارند و اين حق رقابت را از سايرين سلب خواهد کرد.

او خاطرنشان کرد: اما آيت‌الله رئيسي يکي از افرادي است که اگر به ميدان بيايد اکثر اصولگرايان روي او اجماع خواهند کرد، اما بايد ديد که مي تواند از قوه قضائيه خارج شود و اين مجوز را دارد يا خير، شانس او هم بيشتر از قاليباف است.

فعال اصولگرا گفت: همه جريان ها شعارشان اين است که به دنبال وحدت و اصول انقلاب و ... هستند؛ اما بايد ديد که در عمل چه اتفاقي خواهد افتاد و چه کساني واقعا روي پيمان هاي خود مي ايستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر