logo
برگزیده
سیاسی

عنابستانی: در حال جمع و جور کردن کار هستیم/ تا شب بیانیه می‌دهم

منبع
رويداد 24
بروزرسانی
 عنابستانی: در حال جمع و جور کردن کار هستیم/ تا شب بیانیه می‌دهم

رويداد 24/ علي اصغر عنابستاني در واکنش به ماجراي سيلي زدن به سرباز راهور ناجا گفته مشغول جمع و جور کردن کارها هستيم.

صبح امروز سردار حميدي رييس پليس راهور ناجا گفته مدارک به اندازه کافي وجود دارد که نشان مي‌دهد علي اصغر عنابستاني به صورت سرباز اميدي اکبري سيلي زده است. 
سردار حميدي با بيان اينکه «کار سرباز ما کاملا درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نبايد به خودرويي که بدون مجوز بود اجازه تردد در خط ويژه مي‌داد» گفته مستنداتي مبني بر برخورد فيزيکي نماينده با سرباز پليس راهور داريم که کاملا کفايت مي‌کند و بايد ببينيم مرجع قضايي دراين‌باره چه تصميمي خواهد گرفت.
براي پيگيري موضوع با علي اصغر عنابستاني نماينده اصولگراي سبزوار صحبت کرديم. وي در واکنش به سخنان سردار حميدي رييس پليس راهور تهران به رويداد۲۴ گفت: سخنان پليس راهور ناجا را شديدا تکذيب مي‌کنم.
عنابستاني گفت: تا شب مشغول جمع و جور کردن کارها هستيم و ناجا هم کارهايش را انجام مي‌دهد ما هم تا شب بيانيه‌اي صادر مي‌کنيم که کل ماجرا در آن توضيح داده شده است.

عنابستاني در پاسخ به اينکه منظورش از «جمع و جور کردن کارها» چيست، توضيحي نداد و تنها اعلام کرد که بيانيه مربوط به اين ماجرا تا شب صادر خواهد شد.
اخيرا فيلمي از علي اصغر عنابستاني منتشر شده که در آن او قصد داشته از خط ويژه بگذرد، اما سرباز راهور ناجا جلوي او را گرفته است. شاهدان محلي گفته‌اند عنابستاني به صورت سرباز سيلي زده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر