برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

واکنشی به ادعای ارتباط احمدی نژاد با اجنه

منبع
برنا
بروزرسانی
واکنشی به ادعای ارتباط احمدی نژاد با اجنه

برنا/ روحاني نزديک به احمدي نژاد مطرح کرد: صحبت از هاله نور چندين سال است ملعبه دست برخي سوء استفاده گران شده است اما در واقع هيچ وقت احمدي نژاد ادعا نکرد هاله نوري ديده است بلکه گفته است افرادي که در سازمان ملل با او ديدار داشتند او را مقدس و نوراني مي ديدند.
 
بهمن شريف زاده از روحانيون نزديک به احمدي نژاد در گفتگو با برنا در رابطه با برخي از اظهارات که مي گويند محمود احمدي نژاد با نيروهاي ماوراء طبيعه ارتباط داشته است، عنوان کرد: برخي به اين مسائل معتقد هستند و برخي نه. اما محمود احمدي نژاد هرگز هيچ ارتباطي با اين موضوعات نداشته است.

او افزود: برخي از مسئولين که به راحتي اسامي آنها قابل دسترس است ارتباط بسيار عميقي با اين موضوعات دارند و حتي فيلم آنها موجود است اما کسي هيچ مدرکي ندارد که رئيس دولت بهار ارتباطي با اين مسائل داشته باشد. 

شريف زاده تاکيد کرد: رحيم مشايي را دستگير کردند و به او اتهامات و بهتان هاي زيادي زدند اگر او ارتباطي با اين موضوعات دارد چرا هيچ مدرکي عليه مشايي وجود ندارد.

شريف زاده تاکيد کرد: اگر کسي ادعايي دال بر ارتباط احمدي نژاد با اجنه دارد، ثابت کند. احمدي نژاد تکيه بر انرژي مردم دارد و نيازي به ارتباط با دنيايي غيراز اين ندارد. 

شريف زاده با بيان اينکه احمدي نژاد براي برخي مسئولين زنگ خطر است، افزود: رئيس دولت بهار هميشه معتقد به دموکراسي بوده است و برخي از صحبت هاي او سوء استفاده مي کنند.

او تاکيد کرد: صحبت از هاله نور چندين سال است ملعبه دست برخي سوء استفاده گران شده است اما در واقع هيچ وقت احمدي نژاد ادعا نکرد هاله نوري ديده است بلکه گفته، افرادي که در سازمان ملل با او ديدار داشتند او را مقدس و نوراني مي ديدند همان طور که ما مردم رهبر معظم را نوراني مي بينيم.

او در ادامه يادآور شد: منظور احمدي نژاد از هاله نور اين است که افرادي که با او ديدار داشتند به قدري او را نوراني مي ديدند که در برابر او سکوت کرده بودند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره