برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دریادار خانزادی: گام دوم انقلاب، گام تمدن‌سازی است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دریادار خانزادی: گام دوم انقلاب، گام تمدن‌سازی است

ايرنا/ فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: گام دوم انقلاب با همه ظرفيت‌هاي توليد شده گام تمدن سازي و الهام بخشي جهاني است و انقلاب اسلامي در اين مرحله با قدرت در حال پيش‌روي است.

به گزارش روز يکشنبه روابط عمومي ارتش، دريادار حسين خانزادي که در مرکز آموزش شهداي وظيفه ۰۱ نيروي زميني ارتش حضور يافته بود، در ديدار با جوانان و نخبگان چهاردهمين دوره رزم مقدماتي اين مرکز گفت: هوش و ذکاوت جوانان ايراني قادر است از هر امکان و ظرفيتي، توانايي‌هايي نو و ارزشمند بيافريند و هر ناممکني را ممکن سازد.
وي افزود: تجهيزات بروز و فناوري‌هاي جديد در نيروي دريايي راهبردي ارتش مرهون تلاش شبانه‌روزي نخبگان، دانشمندان، مهندسان و صنعتگراني است که در مجموعه نداجا، وزارت دفاع و ساير مراکز علمي، صنعتي و دانشگاهي کشور تلاش مي‌کنند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به تاکيد فرمانده معظم کل قوا در خصوص مسئله دريانوردي و داشتن اقتدار لازم به منظور دفاع از منافع جمهوري اسلامي ايران در عرصه دريا خاطرنشان کرد: ايران اسلامي در کانون ظرفيت‌هاي بسيار بزرگي قرار گرفته است که براي هر قدرتي که در اين جغرافيا قرار بگيرد اقتدار آفرين است.
وي تصريح کرد: ظرفيت‌هاي عظيم گذرگاهي، انرژي، دسترسي به درياهاي ارزشمند منطقه نشان مي‌دهد ايران اسلامي در مرکز کانون قدرت آفرين و تمدن سازي جهان قرار دارد.

دريادار خانزادي يادآور شد: آنهايي که اين ظرفيت بزرگ جغرافيايي و جاي پاي استکباري خود را از دست داده‌اند از همان روز اول متوجه شده‌اند که چه اتفاق بزرگي در اين منطقه در حال شکل گرفتن است و آگاه هستند که اين حرکت بزرگ و اميدآفرين، ظرفيت بزرگ جهاني دارد و امروز شاهد نشانه‌ها و زبانه‌هاي امتداد اين حرکت اميدآفرين به جغرافياهاي مختلف جهان هستيم.
وي ادامه داد: انقلابي که کانون آن در ايران اسلامي شکل گرفته و تبلور پيدا کرده است در گام‌هاي خود حرکت‌هاي موثري را آغاز کرد.
فرمانده نيروي دريايي ارتش گام اول را گام تثبيت عنوان کرد و گفت: انفلاب اسلامي در کنار خودش ساخت دروني و انباشت ظرفيت‌ها را دنبال کرد و امروز در گام دوم با همه ظرفيت‌هاي توليد شده، گام تمدن‌سازي و الهام بخشي جهاني با قدرت در حال پيش روي است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar