برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جهانگیری: ملت ایران قدردان خدمات و از خودگذشتگی‌های ارتش است

منبع
فارس
بروزرسانی
جهانگیری: ملت ایران قدردان خدمات و از خودگذشتگی‌های ارتش است

فارس/ معاون اول رييس جمهور در پيامي به فرمانده ارتش جمهوري اسلامي ايران، فرا رسيدن روز ارتش را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارتش جمهوري اسلامي ايران تبريک گفت.

اسحاق جهانگيري، معاون اول رييس جمهور در پيامي به فرمانده ارتش جمهوري اسلامي ايران، فرا رسيدن روز ارتش را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارتش جمهوري اسلامي ايران تبريک گفت.

متن اين پيام به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
امير سرلشکر سيد عبدالرحيم موسوي
فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران
سلام عليکم
فرارسيدن ٢٩ فروردين؛ روز ارتش، روز پايمردي ها و فداکاري هاي ارتشيان سرافراز؛ اين حافظان مرزها و تماميت ارضي کشور و مدافعان امنيت ايران عزيز را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارجمند ارتش جمهوري اسلامي ايران صميمانه تبريک مي گويم.
ارتش جمهوري اسلامي ايران هميشه و در همه عرصه ها براي اقتدار ايران و نظام و خدمت به ملت بزرگ ايران پيشرو و پيشگام بوده است.
ارتش با خلق حماسه هاي ماندگار در دوران دفاع مقدس، پايبندي به آرمان هاي انقلاب اسلامي، عمل به وصاياي امام راحل و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و عمل به مسئوليت هاي اجتماعي به ويژه خدمت رساني به مردم در بحران هاي سخت همچون سيل و زلزله و نمونه اخير آن در مقابله با بيماري کرونا خوش درخشيده است.
بدون ترديد ملت قدرشناس ايران به فرزندان غيور و پرتلاش خود در ارتش جمهوري اسلامي ايران مي بالد و قدردان خدمات و از خودگذشتگي هاي آنان است.
از خداوند بزرگ سعادت و سربلندي و توفيق روز افزون ارتش جمهوري اسلامي ايران را در مسير پرافتخار حراست و حفاظت از آزادي، استقلال و جمهوري اسلامي ايران مسالت دارم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر