برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

سردار قاآنی در مراسم تشییع سردار حجازی: راه درخشان مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت

منبع
تسنيم
بروزرسانی

تسنيم/ فرمانده نيروي قدس پاسداران با بيان اينکه جبهه‌هاي مقاومت ‌هر روز يک اقدام اساسي مقابل ‌آمريکا و اسرائيل انجام مي‌دهند، گفت: ‌راه سردار شهيد حجازي در عرصه مقاومت همچنان ادامه دارد.

‌سردار سرتيپ پاسدار اسماعيل قاآني ‌صبح امروز در مراسم تشييع پيکر شهيد حجازي در دانشکده پرواز اصفهان با اشاره به ويژگي‌هاي شخصيتي اين سردار شهيد اظهار داشت: شهيد حجازي جزو انسان‌هاي ارزشمند بود که در صحنه‌هاي علم و جهاد در کنار همرزمانش درس فداکاري و جهاد را آموخت.

وي با بيان اينکه شهيد حجازي قبل از انقلاب در صحنه‌هاي مبارزه جزو برجسته‌ترين مبارزان با رژيم طاغوب بود و در دوره انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم در عرصه‌هاي مختلف حضور داشت، افزود:‌ وي يک دوره 10 ساله فرمانده نيروي مقاومت بسيج را به عنوان پشتوانه اساسي انقلاب هدايت کرد و تربيت نيرو‌هاي مقامت را از مرز‌هاي کشور فراتر گذشت و اين عرصه را بين‌المللي کرد.

فرمانده نيروي قدس پاسداران انقلاب اسلامي گفت: فعاليت اين شهيد تا جايي است که رهبران جهادي از حسن نصرالله تا حنيفه و ديگر رهبران پيام‌هاي عرض تسليت براي رهبر معظم انقلاب ارسال کرده‌‌اند و رهبر معظم انقلاب هم در پيام خود اين شهيد را مجاهدي با فکري پويا و سرشار از ايمان راستين ياد کردند.

 وي با بيان اينکه ‌شهيد حجازي در مسئوليت‌هاي خود در سپاه سربلند بوده و راه اين شهيد در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد، ادامه داد:‌ مسيري را که شهيد سليماني گسترش داده و شهيد حجازي ادامه داده و قول به پيروزي اين راه داده است با صلابت تا رسيدن به حکومت جهاني امام زمان (عج) محقق مي‌شود.

‌سردار قاآني گفت: امروز  جبهه‌هاي مقاومت از ايران‌، لبنان‌، سوريه‌، عراق و يمن و فرزندان مقاومت هر روز يک اقدام اساسي مقابل دشمنان از جمله آمريکا و اسرائيل انجام مي‌دهند و تا رسيدن به حکومت جهاني اين راه را ادامه مي‌دهند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره