logo
برگزیده
سیاسی

احتمال کاندیداتوری «عارف» قوت گرفت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
احتمال کاندیداتوری «عارف» قوت گرفت

تسنيم/ شنيده‌ها حاکي از اين است که فشارها به محمدرضا عارف براي کانديداتوري از سوي گروه‌هاي مختلف اصلاح‌طلب از جمله برخي روحانيون اين جريان زياد شده و به نظر مي‌‌رسد عارف در روزهاي آينده در انتخابات ثبت نام کند.

با نزديک شدن به روزهاي پاياني ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات رياست جمهوري،کانديداهاي احتمالي هر دو جريان سياسي کشور نيز به مرور تکليف حضور يا عدم خود در رقابت‌هاي انتخاباتي را مشخص مي‌کنند.

با نزديک شدن به روزهاي پاياني ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات رياست جمهوري،کانديداهاي احتمالي هر دو جريان سياسي کشور نيز به مرور تکليف حضور يا عدم خود در رقابت‌هاي انتخاباتي را مشخص مي‌کنند. اگرچه در اين دو روز بيشتر افرادي که در انتخابات ثبت نام کردند چهره‌هاي نزديک به جريان اصولگرايي بودند، از اردوگاه اصلاح‌طلبان نيز خبر مي‌رسد که 14 کانديداي منتخب جبهه اصلاحات ايران نيز خود را براي ثبت نام در انتخابات آماده مي‌کنند.

يکي از اين چهره‌هاي محمدرضا عارف معاون اول رئيس دولت اصلاحات است که در روزهاي اخير اخبار ضد ونقيضي درباره احتمال کانديداتوري‌اش در رسانه‌ها منتشر شد. عليرضا خامسيان از چهره‌هاي نزديک به  عارف روز گذشته در اتاق گفت‌وگوي تسنيم در اپليکشن کلاب هاوس درباره احتمال کانديداتوري عارف در رياست جمهوري گفت که وي هنوز  به جمع‌بندي نهايي نرسيده است

خامسيان همچنين درباره ديدار انتخاباتي عارف با سيدمحمد خاتمي گفت: اطلاعي ندارم که اخيراً آقاي عارف با آقاي خاتمي ديداري داشته يا خير ولي اين را مي‌دانم که شخص آقاي خاتمي خيلي در اين دوره نمي‌خواهد به عنوان فرد تاثيرگذار ورود کند. به هر حال قطعاً به آقاي خاتمي از سوي کانديداها مراجعات شده است اما  در اين دوره در جريان‌هاي سياسي تکليف مشخص نيست که چه کسي کانديداي نهايي خواهد بود و دوره‌اي شگفتي‌ساز است

حالا شنيده‌هاي خبرنگار تسنيم گوياي اين است که  فشارها به عارف براي کانديداتوري از سوي گروه‌هاي مختلف اصلاح‌طلب  از جمله برخي روحانيون اين جريان زياد شده و به نظر مي‌رسد با توجه به اين شرايط بايد منتظر اين بود تا رئيس فراکسيون اميد مجلس دهم نيز با حضور در وزارت کشور  در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کند. 
 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره