برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

خبر سرلشکر باقری درباره رونمایی از واکسن کرونای دانشگاه علوم پزشکی سپاه

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ايسنا/ رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح از رونمايي از واکسن کروناي توليد شده توسط دانشگاه علوم پزشکي سپاه نيز طي روزهاي آتي خبر داد.

سرلشکر پاسدار محمد باقري رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در حاشيه مراسم اعطاي نشان و تجليل از کارکنان فعال نيروهاي مسلح در حوزه پيشگيري از کرونا در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشي از عملکرد نيروهاي مسلح درزمينه مقابله با کرونا پرداخت و با تاکيد بر اينکه همواره تمامي امکانات نيروهاي مسلح براي مقابله با ويروس کرونا بسيج است، گفت: از ابتداي مقابله با بيماري کرونا حدود ۶ هزار تخت بيمارستاني آماده براي مقابله با بيماري  داشتيم و اين آمادگي را دائما اعلام کرديم.

وي افزود: مي‌توانيم حدود ۱۲ هزار تخت سيار و صحرايي برپا کنيم و در برپايي نقاهت‌گاه‌ها نيز هيچ محدوديتي نداريم و هر چقدر که نياز باشد در خدمت کشور هستيم.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به انجام طرح‌هاي پژوهشي مرتبط با کرونا در نيروهاي مسلح خاطر نشان کرد: علاوه بر مشارکت با وزارت بهداشت در طرح شهيد سليماني، کارهاي علمي و پژوهشي زيادي در نيروهاي مسلح انجام شده است؛ در اين زمينه يکي از واکسن‌هاي متعلق به وزارت دفاع در مرحله دوم تست باليني است و واکسن دانشگاه علوم پزشکي سپاه نيز طي روزهاي آتي رونمايي مي‌شود.

سرلشکر باقري با بيان اينکه«تحقيقات در حوزه داروها و عوامل کنترل کننده نيز در حال انجام است»، اظهار کرد: نيروهاي مسلح در تمام بخش‌هايي که توانمندي داشته باشند، دائماً در خدمت مردم و بخش بهداشت و درمان خواهند بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar