برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جانشین فرمانده سپاه: دشمن جرأت اجرای هیچ نقشه نظامی ‌علیه ایران ‌را ندارد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جانشین فرمانده سپاه: دشمن جرأت اجرای هیچ نقشه نظامی ‌علیه ایران ‌را ندارد

تسنيم/ جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با بيان اينکه دشمنان جرأت اجراي هيچ نقشه نظامي ‌عليه ايران عزيز را ندارند، گفت: نيروهاي مسلح ايران اسلامي امروز بسيار قوي‌تر شده‌اند.


سردار دريادار پاسدار علي فدوي امروز در آيين تکريم و معارفه فرمانده سپاه استان خراسان شمالي‌ با بيان اينکه دشمنان نظام اسلامي هر روز در حال توطئه عليه مردم هستند٬ اظهار داشت: آمريکاي جنايتکار 42 سال دشمني  با ملت ايران را در کارنامه ننگين خود دارد.
وي با بيان اينکه البته رشادت مردم باعث شده پيروزي‌هاي بي‌شماري نصيب انقلاب اسلامي شود، افزود: آن‌ها حتي يک پيرزوي  هم نداشتند و مردم و نيروهاي مسلح ما نيز امروز بسيار قوي‌تر شده‌اند و ما حتي با دو سال قبل هم قابل قياس نيستيم.
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه قطعا تقديم بيش از 200 هزار شهيد٬ يکي از ادله‌هاي خيلي محکم دلدادگان انقلاب اسلامي است، تصريح کرد: ما با جان٬ پاي کار انقلاب  و اسلام هستيم و در هر صحنه‌اي که به وجود مي‌آيد که تقابل حق انقلاب اسلامي با جبهه باطل شيطان بزرگ باشد٬ مردم پاي کار هستند و با جان خود اين را اثبات مي‌کنند.
سردار فدوي با اشاره به نقش ويژه مردم در تحقق آرمان‌هاي انقلاب٬ گفت: مردم ولي نعمت و صاحب اصلي اين نظام هستند از اين رو مي‌توانند درخواست‌هاي خود را مطرح کرده٬ دستور بدهند و ما هم بايد مطيع اين اوامر باشيم و در خدمت مردم از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.
وي گفت: تمام خبيثان عالم به جلوداري شيطان بزرگ٬ امريکا٬ براي انصراف دادن مردم از شرکت در انتخابات پاي کار آمدند اما باز هم بيش از 49 درصد در اين انتخابات شرکت کردند. اين يکي از الطاف خدا و نشانه بصيرت مردم عزيز ماست. دشمنان روي مشارکت 20 درصدي حساب باز کرده بودند که نقشه آن‌ها به ثمر ننشست.
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به روي کار آمدن دولت جديد در آينده نزديک٬ اظهار داشت: در شرف تغيير دولت هستيم. بنابر آيات قرآني٬ بعد از هر سختي، آساني است. سال‌هاي متمادي است که به دليل خباثت شياطين بزرگ سختي‌هاي زيادي به مردم و کشور وارد شده که ان‌شاءالله بعد از سختي‌هاي طولاني٬ يک فرج و آساني براي مردم عزيز ما حاصل شود.
وي با بيان برخي محروميت‌هاي خراسان شمالي٬ گفت: متاسفانه اين استان مشکلات زيادي داشته و دارد و نياز است که کار زيادي هم در استان انجام شود. خدمت به مردم را ائمه معصومين براي ما مشخص و تکليف کردند. به ويژه براي مردمي که پاي کار انقلاب و نظام هستند. سپاه هم هم‌چون هميشه براي کمک به توسعه استان آماده است. فرمانده سپاه استان بايد تجلي فرمانده کل سپاه در خراسان شمالي باشد.
سردار فدوي در پايان با اشاره به ناکامي دشمن در ضربه زدن به ايران عزيز گفت: هر نقشه‌اي که دشمنان خواستند سر اين کشور بياورند٬ چون مردم پاي کار بودند با شکست مواجه شد. آن‌ها جرأت  اجراي هيچ نقشه نظامي ‌عليه ايران عزيز را ندارند.به برکت خون شهدا  و حضور مردم در صحنه٬ حتي به خود اجازه نمي‌دهند تدابير نظامي عليه ما داشته باشند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
پس از این بخوانید
پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر