logo
برگزیده
سیاسی

وزیر امور خارجه در جلسه تودیع و معارفه «عراقچی» و« باقری کنی » چه گفت؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
وزیر امور خارجه در جلسه تودیع و معارفه «عراقچی» و« باقری کنی » چه گفت؟

ايسنا/ وزير امور خارجه گفت : سياست خارجي دولت سيزدهم با شعار سياست خارجي متوازن، فعال، پويا و هوشمند برنامه خود را ارائه داده است و در اين چارچوب نيازمند همت جمعي و اتکا بر ظرفيت تمامي مديران، سفرا، سرکنسولها، روساي ادارات و همچنين کارشناسان در بخشهاي مختلف وزارت امور خارجه است.

با حضور وزير امور خارجه کشورمان و جمعي از مديران اين وزارت خانه بعد از ظهر امروز، جلسه معارفه علي باقري کني بعنوان معاون سياسي به جانشيني سيد عباس عراقچي ،  مهدي صفري به عنوان معاون ديپلماسي اقتصادي به جانشيني  سيد رسول مهاجر و محمد فتحعلي به عنوان معاون اداري- مالي به جانشيني دکتر علي ابوالحسني،  برگزار شد.
حسين امير عبداللهيان با تاکيد بر اينکه مراسم امروز، مراسم توديع نيست، بيان داشت که قصد داريم همچنان از تجربيات ارزشمند و انباشته شده هر سه برادر بزرگواري که سالها در معاونت هاي مختلف وزارت امور خارجه، شاهد تلاشهاي ذي قيمتشان بوده‌ايم در سمت مشاورت وزير بهره بگيريم.
اميرعبداللهيان در ادامه افزود :سياست خارجي دولت سيزدهم با شعار سياست خارجي متوازن، فعال، پويا و هوشمند برنامه خود را ارائه داده است و در اين چارچوب نيازمند همت جمعي و اتکا بر ظرفيت تمامي مديران، سفرا، سرکنسولها، روساي ادارات و همچنين کارشناسان در بخشهاي مختلف وزارت امور خارجه است.
در اين جلسه هريک از معاونين جديد وزارت امور خارجه با قدرداني از اعتماد وزير امور خارجه کشورمان، ابراز اميدواري کردند در مسئوليت ها ي محوله منشا اثر مثبت براي کشور و مردم ايران عزيز باشند.
وزير امور خارجه کشورمان در خلال اين مراسم از زحمات دکتر محمد جواد ظريف، وزير پيشين امور خارجه نيز قدرداني کرد.
در پايان اين گردهمايي، با اهداي کلام الله مجيد و لوح يادبود، از معاونين پيشين اين وزارتخانه، تقدير به عمل آمد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar