logo

سردار سلامی: تاثیرات شگفت انگیز شهید سلیمانی در احیای عزت مسلمانان بر کسی پوشیده نیست

منبع
تسنيم
بروزرسانی
سردار سلامی: تاثیرات شگفت انگیز شهید سلیمانی در احیای عزت مسلمانان بر کسی پوشیده نیست

تسنیم/ فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حماسه‌های ماندگاری از مرد افسانه‌ای تاریخ ما در صفحات سینه به یادگار دارم و تاثیرات شگفت انگیز شهید سلیمانی در احیای عزت مسلمانان و حفظ نوامیس مسلمین و مانع شدن بر سیطره کفار بر کسی پوشیده نیست.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در همایش بسیجیان استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد با تبریک ایام ولادت پیامبر (ص) و میلاد با سعادت امام صادق(ع) اظهار داشت: پیامبر (ص) سفینه نجات امت، بشیر و نذیر و سراج منیر بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه خدا را شاکرم که در جمع مؤمنانه خواهران و برادران بسیجی در دیار انسان‌های کریم استان کرمان حضور پیدا کردم گفت: کرمان سرزمین زنان و مردان سختکوش، مجاهد و محب اهلبیت (ع) بوده و مردم کرمان اهل مهربانی و عطوفت هستند.
وی با بیان اینکه کرمان سرزمین بیش از شش هزار شهید جاودان و سرزمین حاج قاسم، خورشیدی درخشان در آسمان شهادت است ادامه داد: حاج قاسم در دوران حیات ظاهری و باطنی خود قلب‌ها را تسخیر کرد و یک عارف به تمام معنا و یک مجاهد خستگی ناپذیر بود.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم بر حسب زمان جهاد، او را رتبه‌بندی کنیم چهل سال بی‌وقفه جنگید و هر خط مقدمی که برای جبهه اسلام ایجاد می‌شد حاج قاسم آنجا بود گفت: بعد از دفاع مقدس نیز استثنایی و بی‌مثال جهاد کرده و در دشت‌ها، دره‌ها و ارتفاعات سرزمین‌های دور و نزدیک مجاهدت کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره