برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
سیاسی

آمنه‌سادات ذبیح‌پور: سپیده قلیان با بهانه‌تراشی به عمد در دادگاه حاضر نشد

منبع
فارس
بروزرسانی
آمنه‌سادات ذبیح‌پور: سپیده قلیان با بهانه‌تراشی به عمد در دادگاه حاضر نشد

فارس/ آمنه سادات ذبیح پور درخصوصی شکایتش از سپیده قلیان و دادگاه امروز که لغو شد، توضیحاتی را ارائه داد.

آمنه سادات ذبیح پور، خبرنگار صداوسیما درباره شکایتش از سپیده قلیان اظهار کرد: دادگاهی که صبح امروز به صورت علنی برگزار شد، برای متهم و شاکی فضایی را ایجاد کرده تاحرف های خود را مطرح کنند و اگر سپیده قلیان اسنادی داشت و به حق حرف زده بود، این فضای مناسبی برای بیان نظرات و حقانیت او بود. اما او با بهانه تراشی به عمد در دادگاه حاضر نشد چراکه او حرفی برای زدن نداشت. من این موضوع را پیگیری خواهم کرد و تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگر این دادگاه خواهم بود. 
ذبیح پور با بیان اینکه از قوه قضائیه گله مند است، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۸ پس از طرح این ادعای کذب از خانم سپیده قلیان شکایت کردم و در نهایت پس از برگزاری جلسات دادگاه، قاضی ایشان را به هشت ماه حبس محکوم کرد. زمان گذشت تا اغتشاشات پاییز سال گذشته که ایشان ویدئویی را برای شبکه اینترنشنال ضبط و نامه‌ای را برای رسانه‌های لندنی ارسال کردند که در این نامه عنوان شده بود که بنده در زندان به نام خانم عسکری مشهور هستم و ایشان را شکنجه و بازجویی کرده ام! ایشان داستان سرایی‌های عجیب دیگری هم در این نامه علیه بنده مطرح کرده بودند. یک بخشی از این ماجرا به قوه قضائیه و احکام سبکی که در جرم های سنگین صادر می کند، مربوط است.
ذبیح پور در رابطه با اینکه نتیجه دادگاه امروز با عدم حضور قلیان چه شد، اعلام بی اطلاعی کرد و گفت: در این رابطه وکیلم اطلاع دارد و می توانید از او بپرسید. 



به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar