برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چهره اصلاح‌طلب: دولت لرزان نتانیاهو دچار سرگیجه شده است

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
چهره اصلاح‌طلب: دولت لرزان نتانیاهو دچار سرگیجه شده است

باشگاه خبرنگاران/ یک فعال سیاسی گفت: دولت لرزان نتانیاهو که از مشروعیت حداقلی در سرزمین‌های اشغالی برخوردار بود، دچار سرگیجه شده است.

محمدعلی وکیلی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: اتفاقی که در غزه و شهرک‌های اشغالی شاهد وقوع آن هستیم، بیش از هر چیز انفجار خشمی است که سالیان سال بر قلب مردم فلسطین جمع شده و امروز سرباز کرده است.

وکیلی افزود: در شرایطی که رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد دست بالا را در منطقه دارد و دنبال این بود که روابطش را با دولت‌های عربی عادی سازی کند، با اقدامات جوانان فلسطینی غافلگیر شد.

نماینده سابق مجلس گفت: در این خیزش تعداد زیادی اسیر و کشته از رژیم صهیونیستی گرفته شد و شاهد موج عظیم فرار شهرک‌نشینان بودیم.

وی اضافه کرد: دولت لرزان نتانیاهو که از مشروعیت حداقلی در سرزمین‌های اشغالی برخوردار بود، در نتیجه این شوک دچار سرگیجه شد.

وکیلی بیان کرد: در پس این حمله، دیپلماسی اغفال کننده‌ای که رژیم صهیونیستی برای خلسه کشور‌های عربی در پیش گرفته بود، خنثی شد.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: سوال اصلی این است وقتی شاخه‌ای از جریان مقاومت می‌تواند این رژیم را تا این حد غافلگیر کند، اگر روزی نوبت رویارویی با ایران شود در آن زمان چه بر سر این دولت پوشالی خواهد آمد؟

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی  به رژیم صهیونیستی درس تاریخی داد، گفت: علاوه بر این درس تاریخی نیز به کشور‌های منطقه بود تا بدانند صلح با وجود این رژیم در جهان محال است.

نماینده پیشین جریان اصلاحات در مجلس افزود: فلسطینی‌ها با تمام جان و دل در بطن مقاومت حضور دارند و می‌دانند که تنها زبان قابل فهم برای این رژیم زبان آهنین مقاومت است و سایر زبان‌ها برای این رژیم یک زبان گنگ و الکن است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره