برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پاکستان: مصمم به توسعه روابط با ایران هستیم

منبع
فارس
بروزرسانی
پاکستان: مصمم به توسعه روابط با ایران هستیم

فارس/ سفیر پاکستان در تهران روز چهارشنبه از تلاش برای رفع موانع روابط تجاری با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

«محمد مدسر تپو» سفیر پاکستان در ایران روز چهارشنبه از تلاش این کشور برای افزایش تجارات با ایران و برداشتن موانع موجود خبر داد. به نوشته روزنامه «داون»، سفیر پاکستان در ایران گفت که اسلام آباد برای افزایش حجم تجارت بین دو کشور، تمامی مسائلی را که جامعه تجاری با آن مواجه است، حل خواهد کرد.
او گفت: «دولت مصمم به ارتقای تجارت با ایران است و در این رابطه تمام موانعی را که تجارت با ایران را مسدود می‌کند، برطرف خواهد کرد.» مدسرتپو اظهار داشت: «صادرکنندگان، واردکنندگان و حمل و نقل به زودی با سرکنسول پاکستان در زاهدان دیدار خواهند کرد تا در مورد مشکلات تجارت با ایران گفت‌وگو کنند.»
وزرای خارجه ایران و پاکستان اخیرا در تماس تلفنی دستورکار تقویت همکاری دوجانبه و پیشرفت‌های حاصل شده را مورد بررسی و تاکید قرار دادند. «تقویت همکاری در بخش‌های مختلف با هدف ایجاد شراکت دوجانبه عمیق‌تر» درخواست وزرای خارجه ایران و پاکستان در تماس تلفنی مشترک بود. طبق اعلام طرف پاکستانی، گفت‌وگوی «جلیل عباس جیلانی» و «حسین امیرعبداللهیان» بستری برای تجدید تعهد دو کشور به تعمیق روابطشان بود. جیلانی در این تماس تلفنی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی در سیاست خارجی پاکستان دارد گفت که «همه در پاکستان منتظر سفر آقای رئیسی هستند».

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره