نماد آخرین خبر

تبلیغ لوازم آرایشی در فضا!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تبلیغ لوازم آرایشی در فضا!

ايسنا/ قرار است ۱۰ شيشه از سروم مراقبت پوستي شرکت لوزام آرايشي و بهداشتي "استه لودر"(Estée Lauder) در ماه ميلادي جاري به ايستگاه فضايي بين‌المللي ارسال شود.

فضانوردان ناسا قصد دارند با فيلمبرداري از اين محصول مراقبت پوستي در شرايط بي‌وزني، براي اين شرکت تبليغ کنند.

اين سروم، نسخه جديد سروم ترميم پوست "استه لودر" براي مراقبت از پوست در شب است.

انتظار مي‌رود که اين محصول به همراه ۸ هزار پوند محموله ديگر، سوار بر فضاپيماي "سيگنوس"(Cygnus) شرکت "نورثروپ گرومن"(Northrop Grumman)  به ايستگاه فضايي بين‌المللي فرستاده شود.

سياست‌هاي ناسا فضانوردان را از ظاهر شدن در هرگونه تبليغات يا تبليغ براي هر محصولي، منع مي کند ولي در اين تبليغات يک طرف قرارداد خود ناسا است.

مدير " استه لودر" گفت: من ريسک‌پذير هستم و اين کار اساسا با ايده‌هايي همراه است که کمي فراتر از روش‌هاي معمول و سنتي براي بازيابي است.

ناسا براي رسيدن به هدف خود که فرود مجدد انسان روي ماه تا سال 2024 است، برنامه هاي اقتصاد تجاري را دنبال مي‌کند.

" استه لودر" تنها يکي از شرکت‌هاي بي‌شماري است که قصد پيوستن به کمپين تبليغاتي ناسا را دارد.

ناسا در حال حاضر، پنج درصد از محموله‌هاي باري ساليانه خود به سمت ايستگاه فضايي بين‌المللي را به فعاليت‌هاي تجاري اختصاص مي‌دهد.

اين هفته يک شرکت تلويزيوني اعلام کرد که قصد دارد برنده مسابقه تلويزيوني خود را در سال ۲۰۲۳ ميلادي به ايستگاه فضايي بين‌المللي اعزام کند.

ناسا نيز يک قرارداد با شرکت "آديداس" امضا کرد تا در زمينه تجهيزاتي مانند لباس تست فضانوردان و کفش کتاني آن‌ها در فضا، با يکديگر همکاري کنند.

در اين ميان، تام کروز بازيگر هاليوود نيز قصد دارد براي فيلمبرداري يک فيلم به فضا برود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar