برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستبند هوشمند پلار بر ضربان قلب شما نظارت می‌کند

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
دستبند هوشمند پلار بر ضربان قلب شما نظارت می‌کند

گجت نيوز/دستبند هوشمند پلار – Polar قابليت نظارت بر ضربان قلب شما را دارد و مي‌تواند بهترين گزينه براي ورزشکاران و حتي بيماران باشد.

دستبند هوشمند پلار از محصولات جديد اين شرکت است که به صورت اختصاصي براي کساني طراحي شده که مي‌خواهند در تمام زمان‌ها بر روي ضربان قلب خود نظارت داشته باشند.

در اين روزها، ساعت‌ها هوشمند زيادي در بازار وجود دارند که تقريبا همگي آن‌ها از قابليت نظارت بر ضربان قلب بهره مي‌برند. اما کساني هستند که از طراحي اين نوع ساعت‌ها رضايت ندارند يا در جستجوي چيزي هستند که منحصرا بر روي ضربان قلب تمرکز داشته باشد و بتوانند آن را در هنگام ورزش استفاده کنند. حالا شرکت پلار، از يک دستبند هوشمند به نام وريتي سنس (Verity Sense) رونمايي کرده که دقيقا همين کار را انجام مي‌دهد و اطلاعات دقيقي را هم در اختيار مخاطب قرار مي‌دهد.


حتي قبل از اينکه ساعت‌هاي هوشمند وارد ميدان شوند، شرکت پلار در حال ساخت دستگاه‌هاي نظارت بر ضربان قلب بود. اما در روزهايي که اين نوع ساعت‌ها بسيار محبوب شده‌اند، پلار مجبور شده محصولاتش را به شکل‌هاي تازه‌اي عرضه نمايد تا بتواند توجهات بيشتري را به سوي خود جلب کند. دستبند وريتي سنس يکي از همين دستگاه‌هاي جديد است و براي کساني طراحي شده که علاقه زيادي به استفاده از ساعت مچي ندارند يا نگران هستند که در هنگام شنا خراب شود. شما مي‌توانيد اين دستبند را به بازوها يا جاهاي ديگر بدن وصل کنيد و با توجه به مقاومتي که در برابر عرق يا آب دارد، مي‌توانيد مطمئن باشيد که مشکلي براي آن پيش نمي‌آيد.


اين دستگاه کوچک گرد، قابليت جداسازي از بند را دارد و با قرار دادن آن در هر جاي بدن، مي‌توانيد اطلاعات مورد نياز خود را کسب کنيد (حتي مي‌توان آن را به عينک شنا متصل کرد!). تنها کافي است که سنسور دستگاه، بدن شما را لمس کند تا کار خودش را انجام دهد. دستبند هوشمند پلار داراي حافظه داخلي ۱۶ مگابايتي است که طبق ادعاي شرکت سازنده، مي‌تواند تا ۶۰۰ ساعت، آمار تمرينات شما را در خود ذخيره کند. البته اين دستگاه هوشمند با هر بار شارژ، تنها براي ۲۰ ساعت روشن مي‌ماند.

دستبند هوشمند پلار با توجه به دقت و کيفيتي که دارد، مي‌تواند بهترين گزينه براي ورزشکاران باشد. اين دستگاه قرار است با قيمت ۸۹.۹۵ دلار عرضه شود که شايد گران به نظر برسد اما کساني که اهميت ويژه‌اي به ضربان قلب مي‌دهند، از خريداري آن پشيمان نخواهند شد.

منبعslashgear

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar