نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
علم و تکنولوژی

پنتاگون با تایید ویدیوی ناپدیدن شدن یک UFO درون آب، از تحقیق در این زمینه خبر داد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ يک سال پيش پنتاگون اصالت ويديوهاي منتشر شده از UFOها را تاييد کرد و از تحقيقات ويژه درباره اين پرنده‌هاي ناشناس خبر داد. حالا ويديوي ديگري از يک جسم پرنده ناشناخته منتشر شده که درون آب ناپديد مي‌شود. پنتاگون مجددا اين ويديو را تاييد کرده و مي‌گويد مدرک موجود بخشي از تحقيقاتي است که آن‌ها فعلا مشغول کار روي آن هستند.
ويديوي حاضر که اولين بار توسط «جرمي کوربل»، فيلم‌ساز و طرفدار UFOها فاش شد، ظاهرا در ماه ژوئيه ۲۰۱۹ توسط يکي از هواپيماهاي نيروي دريايي ضبط و در «مرکز اطلاعات جنگي USS Omaha» ثبت شده بود. ويديوي حاضر جسمي کروي شکل را نشان مي‌دهد که چند دقيقه‌اي بالاي سطح آب در نزديکي سن ديگو پرواز مي‌کند و بعد غيب مي‌شود.

وزارت دفاع آمريکا تاييد کرده که اين ويديو توسط پرسنل نيروي دريايي ضبط شده و از سوي «کارگروه پديده‌هاي هوايي ناشناخته» در دست بررسي قرار دارد. اين کارگروه پارسال تشکيل شد تا اطلاعات بيشتري درباره منشأ و ماهيت اين اشياء پرنده پيدا کند.

ويديوي حاضر چند روز قبل از قسمت جديد برنامه ۶۰ Minutes منتشر شد که در آن دو خلبان نيروي دريايي خاطره‌اي مشابه را تعريف کردند. اين دو نفر مي‌گويند يک بار مرکز از آن‌ها خواسته بود درباره چند پرنده غيرعادي که در کسري از ثانيه ۲۴ کيلومتر کاهش ارتفاع داده بودند، تحقيق کنند. آن رويداد هم در سال ۲۰۰۴ در سن ديگو رخ داده بود.


يکي از اين خلبان‌ها به نام «ديو فريور» (Dave Fravor) مي‌گويد نيروي دريايي يک شيء کوچک قرصي شکل به رنگ سفيد را پيش از ناپديد شدن در بالاي آب مشاهده کرد. چند ثانيه بعد، کشتي خود او با نام USS Princeton اعلام کرد که همان شيء را در فاصله ۹۶ کيلومتري روي رادار مشاهده کرده است.
«لزلي کين» چهار سال پيش در مقاله‌اي در نيويورک تايمز مدعي شده بود که پنتاگون ميليون‌ها دلار صرف برنامه‌اي براي شناسايي تهديدها کرده تا بتواند ماهيت اين پرنده‌هاي ناشناخته را مشخص کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره