نماد آخرین خبر
  1. مهم
جامعه و حوادث

هفت قربانی در سیلی که قابل پیش‌بینی بود/ مشهد را آب برد مسئولانش را خواب

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
هفت قربانی در سیلی که قابل پیش‌بینی بود/ مشهد را آب برد مسئولانش را خواب

آخرین خبر/ سیل امروز مشهد در حالی ۷ قربانی گرفته که حجم بارش ها در این شهر از چندروز قبل در سایت های معتبر هواشناسی جهانی پیش بینی شده بود و به همین خاطر ضعف مدیریت شهری مشهد با جان باختن ۷نفر در مرکز این شهر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

بر اساس آخرین خبرها شمار فوتی های حادثه وقوع سیل در مشهد به ۷ نفر رسیده است. 

بر اساس اعلام برخی منابع تاکنون شمار جانباختگان سیل مشهد هفت نفر می باشد و تا این لحظه فوت شدگان سیل در کلانشهر مشهد مربوط به پل انقلاب و خیابان سپاه در منطقه سیدی هستند.

برخی منابع غیر رسمی شمار جانباختگان سیل مشهد را بیش از ۱۰ نفر اعلام کرده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور همچنین اعلام کرد: در 40 ساعت آینده بارندگی و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان وجود دارد. نیروهای امداد و نجات آماده باش صدرصدی هستند و تیم‌های امدادی کمکی به این استان‌ها اعزام شده است.

اعلام 12 مفقودی در سطح استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین از ظهر امروز تاکنون گزارش مفقود شدن ۱۲ نفر در استان بر اثر بارندگی و سیلاب دریافت شده است.

طبق گزارشات دریافتی سه نفر در روستای میرآباد نیشابور، سه نفر در روستای کوکیان در نزدیکی سد طرق مشهد ، سه نفر در روستای سرمایه ملک آباد در مشهد و سه نفر در منطقه احمد آباد شهرستان فریمان مفقود شده اند .
🔹 آب ۵۰ منزل در شهرستانهای درگیر سیلاب استان، تخلیه شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره