نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

بخشش پسری که پدرش را در حمایت از مادرش به قتل رساند

منبع
اعتماد
بروزرسانی
بخشش پسری که پدرش را در حمایت از مادرش به قتل رساند

اعتماد/ پسری که در حمایت از مادرش اقدام به قتل پدرش کرده است، با رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرد.

متهم که مردی جوان است وقتی پدر و مادرش با هم درگیر شدند به حمایت از مادرش با ضرباتی پدرش را به قتل رساند.

این قتل را خانواده مقتول به پلیس گزارش دادند. فرزندان این مرد گزارش دادند پدرشان به نام فریدون زخمی شده و جان سپرده است.

ماموران وقتی در محل حاضر شدند، جسم بی‌جان فریدون را به پزشکی قانونی انتقال دادند و بعد تحقیقات خود را آغاز کردند. در این میان پسر فریدون به نام سپهر اعتراف کرد که قاتل پدرش است.

سپهر گفت: من دیدم پدرم در حال کتک زدن مادرم است. آنقدر ناراحت شدم که دیگر نتوانستم تحمل کنم. چند ضربه به پدرم زدم و او را روی زمین انداختم.

به این ترتیب، سپهر بازداشت شد. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران رفت. در جلسه رسیدگی، خواهران و برادران سپهر رضایت بی‌قید و شرط دادند و گفتند: پدرمان بسیار بدرفتار بود. او بارها مادرمان را کتک زده بود و آنقدر بد با او رفتار می‌کرد که حتی ما نمی‌توانستیم تحمل کنیم. به همین دلیل هیچ شکایتی علیه برادرمان نداریم.

وقتی نوبت به سپهر رسید، او اتهام قتل پدرش را قبول کرد و گفت: از وقتی که یادم می‌آید پدرم مادرم را کتک می‌زد و فحاشی می‌کرد. با او بسیار تحقیرآمیز رفتار می‌کرد. این مساله همیشه باعث شده بود دلم برای مادرم بسوزد و از اینکه این‌طور مورد ظلم قرار می‌گیرد، ناراحت می‌شدم. ما در یک گاوداری به صورت خانوادگی زندگی و کار می‌کردیم. روز حادثه در دامداری پدرم به مادرم حمله‌ور شد و می‌خواست با چوب او را بزند. من که با دیدن این صحنه کنترل اعصابم را از دست داده بودم، چوب را از دست پدرم گرفتم و چند ضربه به سرش زدم.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره