برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

140 سال زندان برای شیطان شرق پایتخت

منبع
خراسان
بروزرسانی
140 سال زندان برای شیطان شرق پایتخت
خراسان/ مرد جوان که پنج زن را در شرق تهران در ارابه شيطاني اش گرفتار کرده و آن ها را آزار داده بود، ديروز به 140 سال زندان محکوم شد. اين شيطان وقتي پاي ميز محاکمه ايستاد، از زنان تهراني طلب بخشش کرد.
5 زن در ارابه شيطان رسيدگي به اين پرونده از آذر سال ۹۶ به دنبال شکايت مشابه چند زن جوان که در پرايد سفيد يک مرد شيطان صفت گرفتار شده و مورد آزار قرار گرفته بودند در دستور کار پليس قرار گرفت . شواهد نشان مي‌داد مرد شيطان صفت در پوشش مسافربر زنان جوان را به دام مي انداخت و در خيابان‌هاي خلوت شرق تهران آن ها را آزار مي‌داد.
بازداشت پسر شيطان پليس با اطلاعاتي که از اين زنان به دست آورد، سرانجام مرد شيطان صفت را يافت و وي را بازداشت کرد. احسان ۳۱ ساله که مجرد است و هيچ سابقه کيفري در پرونده‌اش ندارد، جرم سياهش را گردن گرفت و ديروز به اتهام پنج آدم ربايي ،سرقت مقرون به آزار، ارتباط نامشروع ،ايراد ضرب و جرح عمدي و آزار پنج زن جوان در شعبه چهارم دادگاه کيفري يک استان تهران پاي ميز محاکمه ايستاد.
در دادگاه در ابتداي جلسه نماينده دادستان کيفرخواست را خواند و براي متهم اشد مجازات خواست .سپس شاکي ها به تشريح شکايت شان پرداختند .نخستين شاکي دختر جواني بود که روبه روي قضات ايستاد و گفت: آن روز برادرم مرا در حوالي ميني سيتي از ماشين پياده کرد تا به خانه برگردم. من از اتوبان عبور کردم و در لاين مخالف منتظر تاکسي ماندم. همان موقع يک پرايد جلوي پايم ايستاد. مي خواستم روي صندلي عقب بنشينم اما راننده خودش ،در جلو را برايم باز کرد و من روي صندلي شاگرد کنار راننده نشستم. راننده مرد قوي هيکلي بود.او پس از طي مسافتي به سمت خياباني خلوت رفت . من به او اعتراض کردم اما با مشت به صورتم زد که پيشاني و بالاي ابرويم زخمي شد.او دست هايش را روي گلويم گذاشته بود و مي خواست مرا خفه کند که ساکت شدم، سپس در خياباني خلوت بدون توجه به التماس هايم مرا آزار داد و از ماشين به بيرون پرت کرد. من از اين متهم شاکي هستم. دومين شاکي که زن جواني بود به قضات گفت: من در حوالي خيابان نوبنياد سوار پرايد اين مرد شدم. حرکات او مشکوک بود به همين دليل تصميم گرفتم زودتر از ماشين پياده شوم . از راننده خواستم توقف کند اما به حرفم گوش نداد. مي خواستم در ماشين را باز کنم اما راننده دستگيره در را دستکاري کرده بود . به همين دليل در ماشين باز نمي شد. سپس او مرا به خياباني خلوت برد و آزارم داد. وي که از به خاطر آوردن صحنه هاي دلهره آور به گريه افتاده بود افزود: من مي خواستم مقاومت کنم اما او به شدت مرا کتک زد و پيچ گوشتي را روي شکمم گذاشت و به شدت فشار داد که در اين ماجرا کليه ام آسيب ديد .او به خواسته سياهش رسيد و مرا از ماشين به بيرون پرت کرد . وي گفت: اين ماجرا تأثير بدي در روحيه‌ام گذاشته و با اين که حدود يک سال از اين ماجرا گذشته جرئت ندارم به تنهايي از خانه خارج شوم. سومين زن نيز گفت :چهاردهم آذر ماه بود که در ميدان رسالت سوار پرايد متهم شدم تا از محل کار به خانه برگردم اما راننده در زير گذر اتوبان شهيد بابايي وقتي که قصد داشتم از ماشين پياده شوم با من درگير شد و مرا کتک زد و سپس آزارم داد .او پس از سرقت کيفم، مرا در حوالي بيمارستان الغدير از ماشين پياده کرد و گريخت. دو زن ديگر نيز به تشريح شکايت شان پرداختند و براي متهم اشد مجازات خواستند.
پشيماني شيطان مرد شيطان صفت وقتي روبه روي قضات ايستاد، همه اتهاماتش را پذيرفت و گفت:قبول دارم که اشتباه کرده ام. پدرم به تازگي فوت کرده بود و من تحت تاثير ماجراي فوت پدرم دچار افسردگي شده بودم.حال خودم را نمي فهميدم و هنوز هم نمي دانم چرا دست به چنين کاري زدم .من مشکل رواني داشتم به همين دليل بي هدف در خيابان ها پرسه مي‌زدم. وي ادامه داد :من هيچ سابقه کيفري ندارم و اين اولين خلافي است که مرتکب شده‌ام. به همين دليل از شاکي ها و قضات دادگاه تقاضا دارم مرا ببخشند. در پايان جلسه قضات وارد شور شدند و متهم را به دليل پنج آدم ربايي به پنج بار زندان 22 و نيم ساله، به دليل سرقت به 15 سال زندان، به دليل تخريب موبايل ها به چهار سال و نيم زندان، به دليل ضرب و جرح به هفت سال و نيم زندان و به دليل رابطه نامشروع به 110 سال زندان محکوم کردند. تحليل کارشناس شکارچيان زنان سرهنگ بازنشسته احساني فر متاسفانه بيماران اجتماعي راه هاي زيادي براي شکار زنان و دختران دارند که البته هميشه از سهل انگاري طعمه هايشان سود مي برند. يکي از متداول ترين روش ها براي شکارهاي شوم زنان و دختران، سوار کردن آن ها به بهانه مسافرکشي است که در سال هاي گذشته با توجه به گسترش شهرها و ازدحام جمعيت شاهد رواج آن هستيم و هميشه زنان تنها به دليل عجله در رسيدن به مقصد يا ارزان تر بودن قيمت يک خودروي شخصي نسبت به تاکسي يا خودروهاي آژانس به اين دام ها مي افتند. بايد متذکر شوم برخلاف تصوراتي که وجود دارد خلافکاران قيافه هايي متفاوت از ديگران ندارند و خيلي معمولي هستند پس نبايد از روي چهره به کسي اعتماد کرد و پير و جوان هم نمي شناسد. خودروها هم متفاوت نيستند، نبايد تصور کنيم همه مانند خفاش شب از داخل خودرو دستگيره در را برداشته اند تا باز نشود. شايد خودروي بسيار مرتب و تميزي هم باشد و نبايد از ظاهر خودرو درباره سلامت راننده آن قضاوت کرد. زناني که براي رسيدن به مقصد خودروي شخصي را انتخاب مي کنند، گاهي براي امنيت خود معيارهايي دارند به ويژه اين که اگر خودروي مسافرکش شخصي يک مسافر زن داشته باشد آن را انتخاب مي کنند اين درحالي است که شايد آن زن در مسير کوتاهي از خودرو پياده شود و راننده با آگاهي از آن نيت شوم خود را برنامه ريزي کرده باشد البته شاهد پرونده هايي بوده ايم که يک زن همدست راننده شيطان صفت بوده است و براي فريب زنان مسافر در صندلي جلو نشسته و شاهد اقدامات شيطاني راننده نيز بوده و از اين صحنه فيلم برداري هم کرده است. ابتدا توصيه مي شود زنان و دختران اگر تنها هستند به هيچ عنوان از خودروهاي مسافرکش شخصي تاييد نشده از سوي سازمان هاي مسئول استفاده نکنند، حتي اگر عجله دارند يا بايد قيمت بيشتري بپردازند. از سوي ديگر مسئولان حمل و نقل عمومي شهرها نيز موظفند بيشترين تمهيدات را در نظر بگيرند و ناوگان هاي اتوبوسراني و مترو و تاکسي ها به اندازه اي سازمان يافته و تحت کنترل باشند تا شاهد استفاده اجباري از خودروهاي مسافرکش نباشيم.
ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره