نماد آخرین خبر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

منبع
مهر
بروزرسانی
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

مهر/ رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا، آخرين وضعيت محورهاي مواصلاتي کشور را تشريح کرد.

سرهنگ نادر رحماني با اشاره به آخرين وضعيت محورهاي شمالي اظهار کرد: شاهد تردد روان در محورهاي چالوس، هراز و فيروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوين-رشت (رفت و برگشت) هستيم.

وي افزود: ضمناً محور هراز داراي بارش باران، محورهاي چالوس و فيروزکوه داراي بارش باران و مه گرفتگي در ارتفاعات، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوين-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوي هستند.

رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا با اشاره به آخرين وضعيت ترافيکي ساير محورها گفت: همچنين ترافيک در آزادراه قزوين-کرج-تهران حدفاصل ساساني تا پل کلاک و در محور شهريار-تهران در برخي از مقاطع سنگين گزارش شده است.

سرهنگ رحماني با اشاره به آخرين وضعيت جوي محورهاي مواصلاتي گفت: بارش باران در برخي از محورهاي استان‌هاي اردبيل، مازندران و گيلان گزارش شده است.

وي ادامه داد: بر اساس آخرين اطلاعات دريافتي از ۲۲۴۹ تردد شمار فعال در محورهاي برون‌شهري، نسبت به روز قبل ۰.۹ درصد کاهش تردد را نشان مي‌دهد. همچنين سهم وسايل نقليه سنگين ۱۴.۳ درصد، اوج تردد بين ساعات ۱۹ الي ۲۰ و کمترين تردد بين ساعات ۴ الي ۵ صورت پذيرفته که هموطنان عزيز با آگاهي از اين موضوع مي‌توانند ساعات مناسب‌تري را براي سفر انتخاب نمايند.

رئيس مرکز اطلاعات و کنترل ترافيک راهور ناجا محورهاي داراي بيشترين تردد طي ۲۴ ساعت گذشته را به شرح ذيل تشريح کرد:

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar